Gå til innhold

Lasseln's E34!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Bildene lyver ikke spesielt, den er alder tatt i betraktning veldig pen, noe skavanker er det jo alltid.

Planen er i første omgang kun å stelle pent med den som nevnt, men jeg er jo "kjent" for å ikke trives i høyden, så blir nok litt endring på det til våren. Men vi får se hva tiden bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette er årets dumeste spørsmål :lol: Men hvordan er forskjellen på E34 og E39? :)

Poppkornet er funnet frem og venter på oppdateringer :)

Nå kan ikke mine 2 sammenlignes da, den ene er stiv, tight og veldig godt utstyrt, mens denne er langt høyere, mykere og noe sparsommelig utstyrt. Må jo si at E34 føles langt eldre (noe den i og for seg er), samt mye simplere.

Skal sies at det slår meg litt hvor komfortabel og god E34n er til å være 22 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jo faktisk gått mindre enn min, og ser hakket mere strøken ut også! imponerende!

Denne har gått voldsomt lite, et snitt på 5000 i året ca.

Er i vanvittig god stand også.

Grattis med nydelig E34, ta godt vare på den! Du får stille deg uttafor London sammen med den andre som bruker å stå der :-P

Denne har blitt og vil bli tatt godt vare på ja ;)

Får benytte sjansen nestegang den står der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en helt fantastisk bil, gratulerer så mye med strøken E34 :) Det er sannelig ikke ofte man kommer over slike lengere og med så lav kilometerstand, her vil jeg si bilen taler best for seg selv i den originale stand som den er. Absolutt en bil som jeg håper du tar godt vare på og steller pent med, dette var virkelig artig å se :D Nesten flaut jeg ikke har sett tråden før nå ;)

Også original spiller også da, herlig :) Hva er historien bak bilen, er dette en Norsksolgt bil?

Nydelig E34 og den vil definitivt te seg best ut slik den er nå med "Fredrik90" look. 8)

Hehe, hyggelig å høre at jeg assosieres med flotte originale E34 :D Liker at det er originalt, rent og ryddig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en helt fantastisk bil, gratulerer så mye med strøken E34 :) Det er sannelig ikke ofte man kommer over slike lengere og med så lav kilometerstand, her vil jeg si bilen taler best for seg selv i den originale stand som den er. Absolutt en bil som jeg håper du tar godt vare på og steller pent med, dette var virkelig artig å se :D Nesten flaut jeg ikke har sett tråden før nå ;)

Også original spiller også da, herlig :) Hva er historien bak bilen, er dette en Norsksolgt bil?

Såvidt jeg vet er bilen solgt ny i Tyskland, men av en norsk mann som tok den med til Norge, deretter kjøpt av KingB. (Kanskje B kan bekrefte/avkrefte dette?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...