Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har lastet ned nye Internet Explorer 11, og med den så virker ikke svar knappen, dvs innlegget jeg skal svare på vises ikke i vinduet som jeg skriver mitt svar i.

Antar det er IE 11 sin skyld siden det virker hos meg med Google Chrome.

Kan dere gjøre noe med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har lastet ned nye Internet Explorer 11, og med den så virker ikke svar knappen, dvs innlegget jeg skal svare på vises ikke i vinduet som jeg skriver mitt svar i.

Antar det er IE 11 sin skyld siden det virker hos meg med Google Chrome.

Kan dere gjøre noe med dette?

Avinstaller IE med en gang og bruk Chrome eller Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke til å slette mitt eget innlegg når jeg prøvde, selv om det var sist. Dette var mulig før (om ingen hadde skrevet noe etter deg).

 

Edit: Jeg får heller ikke slette dette, med mindre det er en veldig skjult funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke klok på denne søkefunksjonen jeg..  8-[

 

Når jeg søker etter E39 regnsensor finner jeg ingenting. Men om jeg søker på google etter "bmw e39 regnsensor site:bimmers.no" finner jeg masse!
 

Har nå prøvd på avansert søk også, men like dødt uansett..  :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Jeg driver å setter opp en ny søkemotor til dere, slik at søket forhåpentligvis blir bedre. Dette betyr at jeg må ta ett one-time søk/nedlasting av databasen slik at søkemotoren har infoen den trenger. Som dere sikkert vet så er bimmers.no sin database passelig stor, og slike ting tar gjerne litt tid. Samtidig som søkemotoren går igjennom databasen vil bimmers.no være utilgjengelig, pga. høy last på database-serveren. Jeg finner en tid hvor jeg kan starte dette, jeg kommer også til å varsle her i forumet og på facebook siden vår når jeg har funnet et passende tidspunkt å gjøre dette på.

 

Mvh

Fredrik

 

Funker søkefunksjonen slik den skal? Ser ut som det ikke kommer opp helt nye poster der...

 

 

og søkefunksjonen er latterlig. finner ikke noe som helst vettu utifra søkeordet...

 

 

Den er fryktelig dårlig ja, søkte etter BMW e39 nå, fant ikke en dritt. Og "e30" har tydeligvis blitt heftig diskutert i denne tråden, og kun denne tråden. :P

Her trenger man forbedring!

Jeg har et ønske om at man kan søke i enkelt forum, ikke bare "forum".

Nå har jeg kun sett på søke linja her oppe, og sett at man kan forandre hvor man søker, finst det en avansert søkefunksjon?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

 

 

Blir ikke klok på denne søkefunksjonen jeg..  8-[

 

Når jeg søker etter E39 regnsensor finner jeg ingenting. Men om jeg søker på google etter "bmw e39 regnsensor site:bimmers.no" finner jeg masse!
 

Har nå prøvd på avansert søk også, men like dødt uansett..  :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei awt,

 

Ved siden av "Multisitat" knappen ser du en link som heter "Skjul". Denne må du bruke for å fjerne ett innlegg. Posten vil være synlig for moderatorer men ikke andre medlemmer.

 

\\ Fredrik

 

Det hadde vært greit om man hadde hatt mulighet til å slette innlegg om det ikke har kommet noen svar i mellomtiden. Av og til poster man to innlegg etter hverandre og slikt uten at man helt vil det, og da er en slik funksjon veldig grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei awt,

 

Ved siden av "Multisitat" knappen ser du en link som heter "Skjul". Denne må du bruke for å fjerne ett innlegg. Posten vil være synlig for moderatorer men ikke andre medlemmer.

 

\\ Fredrik

 

Der var det en knapp ja, fungerte fint den, såvidt jeg kan se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...