Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Har dere noen oversikt over hvor mange som klikker på den "Du er nr 1 million blabla"-spammen på forumsidene?

Blir litt oppgitt av å se den måned etter måned...Da tar jeg heller Citroen-reklamer.

Jeg ser ikke den selv, men så er jeg sikkert ikke nr. 1 million heller da  ;-) 

Skal se om jeg finner den igjen hos Google og blokkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen oversikt over hvor mange som klikker på den "Du er nr 1 million blabla"-spammen på forumsidene?

Blir litt oppgitt av å se den måned etter måned...Da tar jeg heller Citroen-reklamer.

Fant. Skal være borte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kommer det alltid til å være slik at man må logge inn med opprinnelig nick, i stedet for det man har byttet til? :P

Alle brukere har et brukernavn og et visningsnavn. Brukernavnet brukes til å logge inn med, visningsnavnet vises på forumet. De kan være forskjellige, eller like, men de må endres hver for seg. En PM til en admin så er det nok fikset på noen få sekunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tidligere i år ble tråden til parts24, som hadde over 20 sider med ren kritikk, og dårlige brukererfaringer med nettbutikken deres parts24.no viska rein, og starta fra scratch på side 1.

Lovord ble nevnt, og deretter glemt. Tråden er igjen på samme vei, i dag side 3 allerede knappe 1.5 måned etter at det ble en ny "start". Er ikke mye å diskutere rundt drifta av den butikken, men jeg er litt mere kritisk til ledelsen av bimmers.no som sender medlemmene sine godtroende nedover elva for noen skarve reklameringskroner.

Har ikke dere noen retningslinjer, eller moralske standarder for hvem dere velger som samarbeidspartnere? Skjønner fult ut at dere har behov for å få inn penger for å få hjula til å gå rundt, men å ha ett lite kritisk øye til hvordan samarbeidspartnerene deres behandler medlemmene deres, bør vell til ei viss grad også ha betydning?

Endret av Håskjold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i år ble tråden til parts24, som hadde over 20 sider med ren kritikk, og dårlige brukererfaringer med nettbutikken deres parts24.no viska rein, og starta fra scratch på side 1.

 

Sponsorforumet med eget underforum for hver næringsaktør ble lagt ned, og det ble istedenfor opprettet en enkelt tråd for hver næringsaktør med avtale. Tråden til Parts24 er av flere grunner nå lagt ned her på Bimmers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei.

 

Hvorfor skal Bimmers reklamere for disse dating-nettstedene?

Skjønner at de betaler, men syntes det ikke skal være på et bilforum.

Virker lite seriøst slik jeg ser det.

 

Og skal man sjekke opp noen er det vel andre steder folk gjør det enn på Bimmers?

Er bare irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "kjøper" jeg ikke Alpejohn. [-X

Syntes Bimmers bør ha litt seriøsitet, selv ovenfor Google hvis det er tilfelle at de spyr ut dette. :-k

Vi har blokkert noen dusin url'er og flere hundre enkeltannonser fra Google. Problemet oppstår når det kommer til nye annonsører hos Google, eller når gamle annonsører oppretter nye domener og/eller annonser som de legger inn i "annonsepoolen" til Google. Vi går gjennom dette nå og da, men det krever mye ressurser når det fins tusenvis av annonsører fra inn- og utland som retter annonser mot hvem som helst, og på alle sider....  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blokkert noen dusin url'er og flere hundre enkeltannonser fra Google. Problemet oppstår når det kommer til nye annonsører hos Google, eller når gamle annonsører oppretter nye domener og/eller annonser som de legger inn i "annonsepoolen" til Google. Vi går gjennom dette nå og da, men det krever mye ressurser når det fins tusenvis av annonsører fra inn- og utland som retter annonser mot hvem som helst, og på alle sider....  :(

Takk for svar!

Kansje på tide og vurdere Google som annonsør da? ;-)

Trur kansje disse datingsidene kan ødelegge seriøsiteten til Bimmers og framtidige andre annonsører.

Men min mening da.

Er ikke det store problemet for meg.

Fortsatt god sommer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...