-Roger- Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Kan jeg få et eksempel på hva du forsøker å søke på som feiler i forumets søk(ikke google)? Jeg gikk til Forum->Teknisk og søkte "remote E39" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Jeg får ikke til å redigere innlegg via TapaTalk. Når jeg trykker "edit" får jeg bare en tom boks uten den gamle teksten inni, så jeg må skrive (evt. kopiere) alt på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Jeg gikk til Forum->Teknisk og søkte "remote E39" Takk. Skal be Wackamole om å se på denne i morgen. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Eksisterer det noen spesiell grunn til at det er ett maks antall bilder per post man legger ut? Tok nettopp mange på ett bmw-treff, la ut 60-70 i en tråd, med redusert både størrelse og kvalitet.. Alle bildene viste før oppdateringen, men nå etterpå er mesteparten bare linker, og alt ser rotette ut.. .Prøvde å gå inn å endre i posten, men fikk beskjed om at det var for mange bilder da jeg skulle lagre endringene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Eksisterer det noen spesiell grunn til at det er ett maks antall bilder per post man legger ut? Tok nettopp mange på ett bmw-treff, la ut 60-70 i en tråd, med redusert både størrelse og kvalitet.. Alle bildene viste før oppdateringen, men nå etterpå er mesteparten bare linker, og alt ser rotette ut.. .Prøvde å gå inn å endre i posten, men fikk beskjed om at det var for mange bilder da jeg skulle lagre endringene... Default i softwaren var vel 10. Jeg satte den tidligere opp til 50. Selv det syns jeg er i overkant når mange laster opp bilder direkte fra sine kameraer uten å forminske dem. Bildene kommer fort opp i 1Mb og mer. Jeg vil foreslå at du bruker gallerifunksjonen vi har fått, og oppretter et album og heller linker til det fra forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Jeg mener den grensen burde vært så høy som mulig. Jeg har flere bildetråder som nå er blitt ganske kjedelige grunnet dette, og om man vil er det bare til å legge bildene inn i flere innlegg etter hverandre, så da er man like langt. Folk i dag har såpass bra linjer likevel, at jeg ser ikke på dette som et stort problem. I tillegg komprimerer de fleste bildetjenester bildene en god del uansett. Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Er ikke mulig å legge på automatisk nedskalering av store bilder da? Anyhow, om du ser på linken under, så viser ikke mer enn 10 bilder, selvom jeg senest idag prøvde å redigere http://bimmers.no/topic/770194-bmwccn-mr-h%C3%B8sttreff-bildetr%C3%A5d/page-2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Test TestTestTestTestTestTest Denne er genial Da er det opptil en og hver bruker om de vil åpne info / bilder som ligger i spiler funksjonen. Den skrives lik om andre og vil bruke [ Spoiler ]TestTestTestTestTestTest[ /Spoiler ], uten mellomrom etter "[" og før "]" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 (endret) Tror det er noe feil med forumet nå. Får ikke endret på mine innlegg. Er det noen oppdateringer på gang? Edit Endret dette, men ikke mine tidligere tråder... Og endret i innlegget rett over her. Men ikke dem som er noen dager gamle.... Endret September 29, 2013 av RS4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 myye bedre utseende nå enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarbrudevoll Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Jeg får ikke endra topicen på tråden min, står det er brukt for mye ulovlige tegn eller noe:-s.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Litt usikker ang endring, men det er mulig det er slik det skal være. Så lenge ingen har svart / skrevet etter deg kan du endre. Har noen svart er det for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Litt usikker ang endring, men det er mulig det er slik det skal være. Så lenge ingen har svart / skrevet etter deg kan du endre. Har noen svart er det for sent. Om det skal være slik så er det ikke bra. Hva med en salgstråd for eksempel. Man vil kunne endre priser og kanskje fjerne/ligge til ting i første post etter hvert. Og når jeg tenker meg om så gjorde jeg faktisk det i salgstråden min senest i går, så da var det ingen problemer her hos meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Dæven for syting å klaging. Vi har jo fått den lenge etterspurte "Liker" knappen. Bare det veier jo opp for det meste:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Dæven for syting å klaging. Vi har jo fått den lenge etterspurte "Liker" knappen. Bare det veier jo opp for det meste:-) Stor forskjell på syting og klaging, og tilbakemeldinger, er det ikke? Tråden ble jo opprettet av nettopp admin, fordi han ville ha tips til hva som kunne forbedres... Men "Liker-knappen" er flott! habj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå