Tzunami Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Jeg er veldig spent på hvordan det blir med heveklosser, da det er veldig sjeldent, dvs har aldri hørt om folk som hever e34:p så er spent på flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Skal få tatt noen bilder så fort bilen er ute av garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Følger med jeg også Har vurdert å heve vinterbilen selv, men dårlig med sett til den. Lagde du heveklossene selv, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 heveklossene har de på koed, koster rundt 150kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Oh. Er en A6 quattro da, men Kjekt å vite til en annen gang! Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 da var det verre Koster ikke allverdens og få maskinert et par heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Nå har jeg vært på huggeren og hentet litt forskjellig småtteri jeg trenger for å få ferdig bilen, så blir en liten bildeupdate ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Bestod den skotesten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Er mottor og alt i? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Står en M50B25NV i bilen nå, som jeg bruker til jeg er ferdig med M52B30 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Steike det ble fint med den fargen og oransje blinkere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Ja dette ser svært lovende ut, som allerede nevnt så ble det en kjempe fin fargekontrast men de oransje blinkerene Behold også chromen rundt nyrene og lyktene så har du flott samspill med chromlistene, ren og clean look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Digger denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Åh, for en farge!! Er denne som heter Avus Blau? Blir stilig å se når du får montert ferdig eksteriør! Hvordan går det med motoren? Gleder meg til å se flere bilder, driver selv å overhaler en M50 nå! Håper du kommer med en update snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hvor mye betalte du for lakken, og hvor kjøpte du den? Og hvor mye betalte du for lakkering når du hadde pussa ned selv og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå