Fredrik 90 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Dette ser veldig bra ut, er nå man begynner å se helheten Hadde gjort seg med kromstusser som passer til listene rundt vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Se her ja! Her motoren havna ja Ser bra ut! Avus blå er en nydelig farge Fint motoren blir brukt til noe fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 ja, begynner å se enden her nå! Skal prøve å få stussene blanke, samt polere alle chromelistene Mangler også chromenyrer, så om noen har er det bare å hyle ut. Stemmer det! Nå skal det bygges 3L! Idag har jeg fått festet innerskjermer og justert og festa ytterskjermene Hadde også en kompis på besøk, som hjalp meg med justering av skjermene. Også et bilde av Omega'en til kompisen min, han kom oppom for å sveise panseret sitt idag Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Denne bilen blir veldig fin. Men du Lillert du som bor i telemark,skal du virkelig ha bilen så høy? Når jeg tenker på telemark ,da tenker jeg på Mercer,Bmw,Volvo og Opler uten fjærer og dempere altså lav :). Neida,i og med dette er en 4x4 er det vel greit å holde på høyden med tanke på driverk osv. Blir veldig glad når jeg ser folk pusser opp bilene som du har gjort og når det er en e34 ,varmer det hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Tror denne blir bra! Spent på å se hele dette hevegreia , litt utenom normalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Må si det går noen av de skamsenka mercene og bmwene her, ja På bildet så er den jo en del høyere enn det den egentlig er da. Grunnen til det er at jeg har jekka opp bilen tidligere, og da må den rulle noen meter før den siger ned igjen Men planen er jo og senke den 40mm foran da, så jeg får skikkelig stuk Jeg har også hørt dette med driverket, men har ekstra akslinger i reserve, så i værste fall så smeller jeg bare på nye hvis de gamle går Ja, er veldig glad i E34 selv, er jo ikke så vanskelig å bli forelsket i disse bilene Er veldig spent selv! Er vanskelig å se noe til stuken slik den står inne i garasjen nå, men når jeg tok den med ned på bertel o. steen igår så man det faktisk ganske godt at den var hevet bak Er tyrskerstuk, bare jeg har hevet den likt i hjulbuene istede for å senke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 rått! digger virkelig fargen leser du er ifra telemark, hvorhenn? er ifra skien, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Den er ikke høy, er jo en IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Den er ikke høy, er jo en IX Enig. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Blir fin den her Stuk er tøft, for all del, men spør du meg hører senk foran og heis bak til på granadaer/taunuser som gikk i bøgata på 70- og 80-tallet Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Er ifra Skien jeg også! Stuk er tøft uansett det Får se litt hvordan høyden blir før jeg bestemmer meg helt for om jeg vil senke den foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Veldig bra arbeid, bilen er blitt meget pen! Blir bra med tysker - stuk! Eneste som er litt kjipt er jo at senkefjærene ikke er TUV godkjente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Takker for det! Fant et sett på schiedmann som var TUV godkjent http://www.schmiedmann.no/no/produkt/12468-nytt?produkt=06170 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Ah, har jeg ikke funnet før! Spørst om det passer på touring da...Du får gi en tilbakemelding hvordan drivverk/akslinger tåler senking! Har lest at en kan senke 40mm uten at drivakslinger tar skade, andre skriver at de over hode ikke tåler senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Var en som skrev tidligere i tråden her at en kompis av han hadde en skamsenka ix, og at det hadde gått bra ser egentlig ikke noen grunn til at det ikke skal gå, er ingen jeg har pratet med som har gitt meg noe godt svar på hvorfor det ikke skulle gått heller så Den passer nok touring, det er bare det at den har som regel nivåregulering, så må isåfall koble bort den Er ikke rare greiene som har blitt gjort idag, i og med at jeg har vært i Horten og solgt M6 felgene mine, men har ihvertfall fått festet skjørtene! Jeg brukte de originale klipsene til å feste langs bunnen av kanalen, og foran og bak der den er festet i skjermen bla. Ville ikke bore i kanalen, så jeg limet en fuge med klar tek7 langs toppen av skjørtene. Bortsett fra fremskjermen, siden jeg vil har mulighet til å ta av denne. Fælt å se den så støvete og fæl, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå