Anders_w Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Kult! Gammel 7'er er det klasse over. Blir vel lavt og bredt regner jeg med? Ja den blir hvertfall ikke høy å smal:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Grattis med fet tralle! Gleder meg til å se fortsettelsen..., men blir det oransje blinkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Skal nok skaffe oransje glass foran ja:-) Så evt bytte på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Krem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Da har Guvernøren kommet seg inn i ''varmen'' .! prosjektet er så smått i gang å planene begynner å bli mange. motorrom skal vaskes grundig å pyntes litt på i div elektronikk etc. seriøs senk blir planlagt å felgplaner er mange så har ikke helt bestemt meg. Stay put! Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Luftunderstell på denne hadde vært perfekt! Anders_w, MagnusHN, mkj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Detta blir nokk bra!! Blir det turbomottor og eller? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Kan det stemme jeg så denne utenfor Toyota i Porsgrunn for noen uker siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 nice! endelig noen som har skjønt att e30 er bare tull har og alltid hatt lyst på e23 og denne var helt perfekt *missunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Kan det stemme jeg så denne utenfor Toyota i Porsgrunn for noen uker siden? Ja det stemmer:-) Jeg jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Detta blir nokk bra!! Blir det turbomottor og eller? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Nope... Hehe:-) orker ikke motorprosjekter.. 3,5'n går som en kule å er en real momentplugg så den duger mer enn nok til bilens formål:) Bilen skal jo godkjennes som veteran i 2015 så det blir ikke gjort noe nå som ikke lett kan reverseres:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Her må det følges med, ser frem til å se denne lav me fete hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StanceSquad Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Grom vogn! Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå