NBCustom Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Aldri skjønt hvordan man kan smile etter å ha drept et dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Herlig bil Bare bruk den forsiktig så trenger du ikke være redd for å bruke den opp, genial bil til slikt som dette også drar man jo på jakt med stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Ja dette er en svintøff bil. Må være fint å ha sånn en bil med 4hjulstrekk og den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 .... Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Herregud, snakk om å være som ny. Flott jaktbil, greit med stasjonsvogn til slik så kan en slenge småvilt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Vært litt over middels heldig med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Har ikke så mange bilder av hjemkomsten, da jeg var alene om turen. Men skal få til noen bilder snart. Det er en fantastisk bil i en fantastisk stand. Jeg trodde at 323`n min var bra (og det er den), men dette er nytt hele veien. Hvor holder du til Chris? tar gjerne en tur så du får se før den blir satt inn. Holder til i Oslo, vil gjerne se bilen, Kanskje bedre til våren igjen. Uansett ser bilen din veldig bra ut, er nok ivaretatt bra ser det ut til. Siden vi begynner å bli noen alpinaer i landet. Kanskje vi skulle prøvd å fått til et treff her i Norge til sommeren? Eller kanskje dra på treff med svenske alpina klubben? Hadde uansett vært kult med en liten samling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Det er ikke dårlig må jeg si at bilen er så flott under, selv med noen år på baken. Da vet du liksom at bilen har hatt godt stell oppigjennom Ett eventuelt treff hadde vært gøy, for meg å komme å se siden jeg ikke har noen Alpina selv Eneste som er flaut å gjøre noe sånt sammen med svenskene er at der har sikkert samtlige skilter på bilene sine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå