Thomaz Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Siden jeg for tiden er sjelden alene i bilen og har musikksjef ved siden av så får jeg slenge inn en gammel sang jeg synst var god å kjøre til. Spesielt litt utpå kvelden/natten på langturer, over fjell etc (Hemsedal) http://www.youtube.com/watch?v=oSW7kZExYuM Den der er det maaange år siden jeg har hørt. Go sang Sent from space using Tapatalk - mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Dette er jo en gammel slager! mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Har de to på hjernen om dagen. Ellers går det stort sett i old school rock, som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Kongelåt! Spill høyt, og NYT Houston – Runaway noen har kanskje hørt den i denne videoen av Danny MacAskill: //Roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 eller denne klassikeren Naughty By Nature – O.P.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 ok - 1 til DJ Tatana – Spring Breeze - Martin Roth SummerStyle Remix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Paramore – crushcrushcrush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 halestorm er ikke å forakte heller alter brigde's blackbird er jo episk å fin å kjøre til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Santigold – Don't Play No Game That I Can't Win (featuring Santigold) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Kjøre låt nr 1 Gareth Emery feat. Christina Novelli - Concrete Angel (John O'Callaghan) http://www.youtube.com/watch?v=EkohT6P4IKg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå