316 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Se der ja! Dette blir jo fett som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Jeg tror faktisk det der blir skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Se der ja! Dette blir jo fett som faen! Ja, blir en gledens dag imorgen Jeg tror faktisk det der blir skikkelig stilig! Ja, det håper jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Her kommer noen bilder jeg tok i går (beklager den heller dårlige kvaliteten på mobilbildene) Krika reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Det der ble veldig kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Herlig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Nice!!! Det ble dritkult! Du vurderte ikke å ta taket i sort blankt? Det gir bilen et mer sporty preg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Merkelig, jeg besvarte dere istad men innlegget er borte. Ja, jeg er veldig fornøyd med dette. Omtrent som å få ny bil for min del! Jeg vurderte sort tak, men det er mange som har den kombinasjonen og siden jeg har sort takluke så droppet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Da har jeg bestilt meg Swissvax Entry Collection Kit Opaque http://www.swissvax.no/produkter/entry-collection/entry-collection-kit-opaque Satser på at dette gjør susen for å vedlikeholde folien så lenge som mulig Hittil er den største bekymringen min fuglemøkk som er ekstremt uhyggelig for folien. Er ikke alltid så lett å få tatt det med engang, siden man ofte er borte fra heimen endel timer om dagen på jobb. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Så bilen din ett par ganger i dag, ble kult med den folien Omnislash reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Utrolig tøft resultat. ...og flott at du valgte å foliere taket i samme farge som resten av bilen, det gir en mye bedre helhet. Omnislash reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Så bilen din ett par ganger i dag, ble kult med den folien Hvor så du den forresten? Ja jeg angrer ikke på foliering. Får stadig hyggelige tilbakemeldinger fra kjente og ukjente, til og med de som ikke er bilinteressert. Utrolig tøft resultat. ...og flott at du valgte å foliere taket i samme farge som resten av bilen, det gir en mye bedre helhet. Er litt show at den forandrer litt farge i forskjellig lys også. Ja, de ville at jeg skulle gå for svart tak, men takket pent nei. Synes det er mye penere uten, ihvertfall med den fargen. Var faktisk skeptisk til sorte splittere også. Lover å få tatt noen bedre bilder snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Tøft... Så bra ut dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Kan jeg spør hvor mye du ga for helfoliering? Send pm om du vil Vurderer å gjøre dette selv å bare lurer på om jeg blir lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå