MortenL Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Skal ha nye piggfrie vinterdekk på E36 sedan. Bør jeg gå for Nokian Hakkapeliitta R2 eller Michelin X-Ice XI13?
Djwik Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 jeg ville valgt nokian hakkapelitahar hatt bra erfaring med både nokian hakkapelita R og hakka med piggerså nokian vil jeg anbefale
stig. Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 personlig synes jeg nokian og continental er best,men michelin er ikke dårlig det heller da
stig. Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 nokian er knall bra dekk det,men av en eller annen grunn så har de en del kortere leve tid en f,eks continental(men skal vel holde kjeft for jeg fiser rundt på nokian hjul sjøl )
Kattlikzm Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Begge er gode, men foretrekker piggfri Nokian. tror jeg har Hakkapelitta på e46en. Har bare god erfaring med de
MortenL Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Takker for svar Har kun brukt Nokian på bmw selv, går for Nokian
GSS Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Har hatt hakkapelitta tidligere. Sist jeg måtte bytte valgte jeg Michelin ettersom de var testvinnere det året. Neste gang blir det hakkapelitta igjen... Begge er/var piggfri
CrZyWiz Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Ca samme grep, men bedre levetid på Michelin dekkene.
ogee1 Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Jeg har kjørt noen sesonger på Hakka R, og er kjempefornøyd. Kommer nok til å kjøpe Hakka neste gang også.
Halshuggern Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 Kjørte fire sesonger på Hakka R og har ikke annet å si enn at det var kjempedekk. Kjøpte akkurat nye hakka R og blir sikkert flere Nokian dekk
Malaphonzo Skrevet November 22, 2013 Skrevet November 22, 2013 Ser mange liker Hakka R. Noen erfaringer med e39 med automat? Pigger vs piggfri? Kjører gamle piggfri nå, er nesten som sommerdekk når det kommer til grep.
hsd Skrevet November 22, 2013 Skrevet November 22, 2013 Velger ikke pigg mot piggfri mot hva som er best, du velger det utifra hvor du har tenkt deg. Ingenting slår pigg når man kjører på hard snø/is, men dersom du ikke kjører på det har du jo ikke bruk for det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå