Kattlikzm Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Ikke faen om en 320i coupe koster 60-80k i året om du får pris riktig plass. Selv e90 320i koster jo halvparten av det med 30k km... uansett, ringt rundt du Glemte å presisreat jeg snakket om fullkasko med 16tusen km i året. Beklager det . Blir fort en del da. Sjekket prisen hos nemi nå (får ikke sjekket IF akkurat nå - webshoppen er stengt). Får opp 39.382 kr for DELKASKO .(dem forsikrer ikke 12 år gamle biler med fullkasko) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Nemi skulle nå ha 56k får ansvar på min så.. Gjensidige var godt under 30k for kasko med leiebil på meg(19 år og har hatt 1 skade siste 3 år..) på en 320i coupe. og gjensidige pleier være dyre på meg, sparebank1 og dnb har pleid å være mye billigere(gidder ikke logge inn for å sjekke). Personlig hadde jeg ikke gidda kasko på en slik bil heller men, har bare delkasko på min 328i så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Nemi skulle nå ha 56k får ansvar på min så.. Gjensidige var godt under 30k for kasko med leiebil på meg(19 år og har hatt 1 skade siste 3 år..) på en 320i coupe. og gjensidige pleier være dyre på meg, sparebank1 og dnb har pleid å være mye billigere(gidder ikke logge inn for å sjekke). Personlig hadde jeg ikke gidda kasko på en slik bil heller men, har bare delkasko på min 328i så. bryr meg veldig mye om min e46 320ci . Er derfor jeg har full på denna. Den er avregga nå siden jeg ikke skal bruke den på en stund (Skal selges rundt vår) På e36en derimot har jeg delkasko hos IF. Skal høre med IF imorgen om hvor mye rabatt jeg kan få dersom jeg blir medlem hos BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 bryr meg veldig mye om min e46 320ci . Er derfor jeg har full på denna. Den er avregga nå siden jeg ikke skal bruke den på en stund (Skal selges rundt vår) På e36en derimot har jeg delkasko hos IF. Skal høre med IF imorgen om hvor mye rabatt jeg kan få dersom jeg blir medlem hos BMWCCN. Husk at du må ringe ett av nummerene som står i samarbeidsavtalen på bmwccn.no, nytter ikke ringe den generelle linjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Jeg bor i Oslo, er 22 år og betaler ca 8000 for min e36 320i cab med 14k km i året. Dette er gjennom dnb. Dette med 25% eller 30% bonus, er ikke helt sikker. Aldri hatt noen ulykker. *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Husk at du må ringe ett av nummerene som står i samarbeidsavtalen på bmwccn.no, nytter ikke ringe den generelle linjen. Mange takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 En kollega av meg betaler over 20 000 for en E91 318D, er ikke akkurat noen typisk ungdomsbil det heller... Hvis du melder deg inn i et LO-forbund så kan du gjøre følgende: Forsikringen leveres av SpareBank 1 Forsikring og gir deg blant annet følgende fordeler: Toppbonus på 75 prosent inntil fem år raskere enn det som er vanlig i markedet Samme fordelaktige bonus på bil to, inntil 70 prosent Du slipper bonustap ved første skade etter kun tre skadefrie år med 75 prosent toppbonus 30 prosent i startbonus. 20 prosent er vanlig i markedet Standard egenandel er kun 3000 kroner Hva koster bilforsikringen? Du kan velge mellom fire typer bilforsikring; toppkasko, kasko, minikasko og ansvarsforsikring. Faktorer som merke/modell, registreringsår og beliggenhet påvirker prisen. Kontakt din nærmeste SpareBank 1 for å finne riktig forsikring til rett pris. PS! Bilforsikringen er meget gunstig for ungdom, og for bileiere under 23 år tilbyr vi en egen ungdomsavtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Betaler 5000 kr, fri km, fullkasko, f31, 23 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Har fullkasko på min E46 328i via gjensidige, startet på 20% bonus, og kom rett i underkant av 20000 i året, nå har jeg vel akkurat rykket opp til 30% og ligger på underkant av 19000 i året. Ikke billig, men det var det beste jeg greide å få i stand når bilen ble kjøpt, skal sies at det egentlig var han jeg kjøpte bilen av som ordnet det for meg, da han kjente en fyr i gjensidige. Ellers lå de fleste andre på 30000 når jeg søkte rundt på egenhånd i forkant av kjøpet, bortsett fra IF som også lå rundt 20000. Fikk nå inntrykk av at det er lurt å kjenne folk innen forsikringsbransjen. Edit: Kjørelengde er forøvrig 12000km i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Det er helt sprøe priser på bmw, spesielt 3 serie hvis man er ungdom. Billigeste jeg fikk på min 325IX var 23000, og det var hos JBF. Gadd ikke en gang å sjekke pris på min 2005 330CI, tok den direkte på foreldre! 6000 i året med full kasko, fri kjørelengde og 3 bonustapsfrie skader! 20K i året er ganske mye for en 320d! Men, da blir man kanskje ekstra glad i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Det er heller ikke alltid det blir så dyrt som først antatt. Når jeg kjøpte e46-en fikk jeg forespeilet 15000,- fra Gjensidige, men endte opp med å betale rundt 9000,- i samme selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Betaler 5000 kr, fri km, fullkasko, f31, 23 år Og hvor forsikrer du? Eventuellt smisker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Jernbanepersonalets bank & forsikring Betaler ca 3500 for fruens A4 2002 modell fri lengde Dyreste jeg har hatt var 200sx s14, 12' kr for delkasko 12'km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Når man er ung er det beste å kjøpe en bil i en prisklasse hvor man kan ha del-kasko og begynne å spare bonus selv. Det er bonusen som utgjør største prisforskjellen, og er like greit å starte så tidlig som mulig. Ungdomstillegget for fører under 23 er ihvertfall rundt 1000lappen i sparebank1, så sier seg selv at det ikke er så mye å spare på å vente 5 år. En får igjen for dette når en senere kjøper en dyrere bil og skal ha full kasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Jernbanepersonalets bank & forsikring Betaler ca 3500 for fruens A4 2002 modell fri lengde Dyreste jeg har hatt var 200sx s14, 12' kr for delkasko 12'km Bare jernbane forsikringsgreia sier litt, de er mye billigere enn mange, men man må jo kjenne noen som kjenner noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå