e46trøndern Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Har nylig kjøpt brukte sommerfelger til min e46. Der var det montert Nankang Ultra sport NS 2. Det var i utgangspunktet felgene jeg var interessert i, men det var veldig mye mønster igjen på disse dekkene. Noen som har erfaring med disse dekkene? (235/40x19 og 265/30x19)
Sveinsag Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 hadde 275/30x19 bak på min e61, funka bra de Var litt glatt når det var mye vann i vegbanen, men ellers gode dekk
StigJ Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Har 235/35 og 275/30 på min E91. Virker slitesterke, glatte på fuktig/våt vei og har en irriterende rumlelyd/støy. Alpejohn reagerte på dette 1
Kattlikzm Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Hadde disse på e46en. Må si jeg var veldig misfornøyd med dekkene. Minus: - Bråkete - Bremser dårlig på vått føre. Sklir også over alt. Farlig i svingene Pluss: - Billigere enn konkurrentene. - Helt ok på tørt føre.
Otis Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Det var Nankang på min e39 da jeg kjøpte den, og det var skumle saker. Dårlig vei grep på vått føre, spesielt ved sving. Støyet endel. Mulig de var god på slitasje da, men jeg kasta de nesten med engang jeg fikk bilen. Kjøpte heller Michelin Pilot Sport2, sinnsykt mye bedre dekk, til tross for prisen.
e46trøndern Skrevet November 18, 2013 Forfatter Skrevet November 18, 2013 Takker for svarene. Høres ut som om at dekkene går i søppla. Får jakte på noen mere anerkjente merker.
Nitrius Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Fulgte med Nankang på sommerdekkene til bilen jeg også kjøpte her i sommer, husker ikke om det var NS2 dog, var fra 2011. Men de fungerte helt greit, uten at jeg har så mye å sammenligne med, men som mange andre her allerede har nevnt, var de veldig glatte på våt vegbane. Men nå er jo dette også ganske billige dekk, og for prisen så er de nok ganske ålreit.
Gustav C. Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Jeg fikk de dekka med ei felgpakke jeg kjøpte, 235 forran og 275 bak i 19" dim. Harde, støyete, bra på tørr asfalt og livsfarlige på bløt er dekkende. Det verste med de dekka var at de var nærmest evigvarende ettersom gummien var så hard.. Redningen ble feil hjulstillinger og da ble det Continental Sport Contact 5. Var ikke så stor forskjell på støynivået som jeg hadde håpet, men alt annet var en revolusjon!
Otis Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Jeg mener at selv om et dekk er billig, så er det ingen unnskyldning for å være så dårlig på vått som Nankang NS2 var/er. Det er rett og slett for dårlig.
Robin L Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Jeg og har nankang. Som nevnt over, de er litt dårlige på våt vei. Merker lite til det iom at jeg kjører rolig. Men de støyer endel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå