Gå til innhold

Gladnyhet for import av entusiastbiler


SigurdE36
 Share

Anbefalte innlegg

tjaah...man må vel ha cash til å drifte bilen også... men fy for en bil å ha egentlig... Den blir jo billigere om jeg bare har den alene...og ikke tre andre biler...

 

Hvis du selger unna C klassen og jaguaren så har vell ikke fruen noe med at det kommer en Maserati. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei om det kommer Maserati så må alt forsvinne...C klassen står på verksted for å få nytt interiør nå (70tusen!) og kommer for salg iløpet av neste uke... E klassen får jeg vel ikke solgt med mindre jeg dumper prisen...for mye konkurranse og andre biler på finn av tilsvarende type... Jaguaren kommer også for salgt neste uke...hm hm hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei om det kommer Maserati så må alt forsvinne...C klassen står på verksted for å få nytt interiør nå (70tusen!) og kommer for salg iløpet av neste uke... E klassen får jeg vel ikke solgt med mindre jeg dumper prisen...for mye konkurranse og andre biler på finn av tilsvarende type... Jaguaren kommer også for salgt neste uke...hm hm hm...

 

Hvorfor må du ha nytt interiør? Høres ut som om denne Maseratien kommer om ikke alt for lenge siden du selger alle bilene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt innbrudd i bilen, de knuste vinduer og røyka i bilen, kutta opp seter og knakk nakkeputene.. sprit og røyk overalt...så ja..måtte ha nytt interiør gitt...

 

Men ja.. kona elsker maseratien etter at hun så den i Intouchables (fransk film anbefales!)

 

Men hvorvidt hun vil være en del av kostnadene på en slik bil er fremdeles usikkert....

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=UDHvAgYkhN8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...