Gå til innhold

x5 bestilt


Masterchief
 Share

Anbefalte innlegg

Da er f11'en solgt og x5 bestilt!

Noen komentarer til manglende utstyr?

Forslag til vinterfelger?

 

Farge A52 Spacegrey metallic

Interiør LCSW Dakotaskinn Sort

M Sportspakke

2PW LM felg 469M Dubbelteke 20"

2TB Sport-Automat
2VF Adaptive M suspension
3MC BMW Individual takreling i Shadow Line 
høyglans

456 Komfortseter foran

488 Korsryggstøtte foran
4MR Interiørflater Aluminium Hexagon

508 Park Distance Control (PDC)
710 M Sportsratt i skinn
715 M Aerodynamikkpakke
760 Individual Shadow Line, høyglans

775 Individual antrasitt taktrekk

Navigationspaket

ZNP
609 Navigasjonssystem Professional

6AK ConnectedDrive Services
6AP Remote Services
6NR BMW Apps
6UH Traffic Information

1CA Fabrikkode
248 Oppvarmbart ratt
3AC Tilhengerfeste 

3AG Ryggekamera 

417 Solgardiner for sidedørene bak
420 Solbeskyttende vinduer
524 Adaptive kjørelys
536 Kupevarmer

563 Lyspakke 

5A1 Tåkelys LED
5AC Fjernlysassistent
654 DAB+ radio
688 Harman Kardon høyttalersystem
6AR Internet 

6NS Bluetooth Professional

8TH Speed Limit Information 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en bil av dette kaliber ville jeg ikke engang vurdert å kjøpe en bil uten 552 Adaptive LED hovedlykter. I tillegg vil jeg anse 4M5 Skinntrukket dashbord, 402 Panoramasoltak i glass og 217 Aktiv styring som et absolutt "must". Utstyr som 5DL Surround View, 4ND fire-soners klimaautomatikk og 496 Oppvarmbart baksete ville også vært frekventert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i utgangspunktet tilbud på 3.0d med head up og comfort acsess.

Tok til fornuften (ble grådig) og bestilte 211hk'ern uten hud/ca.

Sparte da 165 000...

For utstyret saltkjelen foreslår kunne jeg fått 3.0d i stedet, og da blir jo valget vanskelig.

Er først og fremst hud jeg vurderer og legge på. Led lykter er også vurdert, men usikker på om de er verdt 20 000 mere enn xenon...

Noen erfaringer om xenon vs led?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[…]

Tok til fornuften (ble grådig) og bestilte 211hk'ern uten hud/ca.

[…]

Er først og fremst hud jeg vurderer og legge på. Led lykter er også vurdert, men usikker på om de er verdt 20 000 mere enn xenon…

[…]

 

Jeg går utifra at det er X5 xDrive25d du har bestilt? Denne har isåfall 218hk. Eller får man fortsatt xDrive30d som nedtrimmet versjon med 211hk? Isåfall er jo xDrive25d rimelig malplassert.

 

Ettersom du allerede har lagt til adaptive lys kan du trekke fra disse på LED-lyktene da de er standard der. Da er ikke merkostnaden for LED hovedlykter så stor som 22.000kr.

 

Nå vet jeg ikke hvordan F15 X5 er å kjøre, men jeg har tidligere benyttet en E70 X5 3.0d uten aktiv styring. Jeg trenger ikke utdype dette noe videre annet enn at bilen var grusom å kjøre. Det føltes som om man rattet rundt i en buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en x25 d som er bestilt ja. Den finnes i 218hk og nedtrimma til 211hk som jeg bestilte.  Fremdeles usikker ang LED.  X5 har jo de flate partiene i øvre og nedre del av lykta uansett, som vel ikke f.eks 5 serien har…  Noen som kan bekrefte at LED faktisk lyser bedre enn xenon, eller er det bare det kosmetiske med bedre kontrast på led lykta som vil være forskjellen?  Ang aktiv styring finner jeg ikke dette tilvalget i konfiguratoren, og ble usikker om bilen jeg prøvde hadde dette.

Er aktiv styring sving på bakhjulene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en x25 d som er bestilt ja. Den finnes i 218hk og nedtrimma til 211hk som jeg bestilte.  Fremdeles usikker ang LED.  X5 har jo de flate partiene i øvre og nedre del av lykta uansett, som vel ikke f.eks 5 serien har…  Noen som kan bekrefte at LED faktisk lyser bedre enn xenon, eller er det bare det kosmetiske med bedre kontrast på led lykta som vil være forskjellen?  Ang aktiv styring finner jeg ikke dette tilvalget i konfiguratoren, og ble usikker om bilen jeg prøvde hadde dette.

Er aktiv styring sving på bakhjulene?

Leste på et annet BMW-forum et xenon faktisk er bedre enn LED enn så lenge og at dette nettopp ble testet i et tysk bilmagasin eller noe lignende. LED er nok derfor mest kosmetisk foreløpig. Så selv om det er vanvittig stilig, så er jeg enig i at det muligens ikke kan forsvare en pris på nærmere 20.000 ekstra. Synes heller ikke LED-lyktene er så veldig tøffe når man har på nærlys, men når kun ringene er på i dagslys er det jo meget stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...