Gå til innhold

Bjørns Tesla Model S Performance


bb79
 Share

Anbefalte innlegg

On 13.3.2016 at 20.39, Fredrik skrev:

Mye snakking, men det de sier om Model X er helt klart interessant. Umiddelbart liker jeg Model X bedre enn Model S. Model X er som en slags Model S versjon 2... :)

 

Ja, de kommer med mange gode poenger som andre ikke har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Flotte videoer, Bjørn! Jeg deler nok ikke samme begeistring over disse dørene som du, med flere, har i denne videoen. Bakdørene fremstår for meg kun som en upraktisk gimmik som er hot de to første gangene de brukes, og fordørene virker til å ikke ha kommet lenger enn til prototypestadiet. Fungerte de virkelig så halvveis som de gjør i disse videoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med disse dørene f eks hvis man parkerer ett sted med lav takhøyde samtidig som det er trangt. Tenker da på f eks Danskeferga eller små rekkegarasjer? 

Ellers så har jeg alltid lurt på hvordan du vedlikeholder din Modell S. Du kjører jo ganske mye og utsetter biler for stort sett alt hva Norges klima har å gi. Hvordan har lakken og slikt holdt seg så langt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Flotte videoer, Bjørn! Jeg deler nok ikke samme begeistring over disse dørene som du, med flere, har i denne videoen. Bakdørene fremstår for meg kun som en upraktisk gimmik som er hot de to første gangene de brukes, og fordørene virker til å ikke ha kommet lenger enn til prototypestadiet. Fungerte de virkelig så halvveis som de gjør i disse videoene?

Automatisk åpning av dører var håpløst. Så det deaktiverte jeg ganske kjapt. Ellers fungerer frontdørene bra.

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hvordan er det med disse dørene f eks hvis man parkerer ett sted med lav takhøyde samtidig som det er trangt. Tenker da på f eks Danskeferga eller små rekkegarasjer? 

Ellers så har jeg alltid lurt på hvordan du vedlikeholder din Modell S. Du kjører jo ganske mye og utsetter biler for stort sett alt hva Norges klima har å gi. Hvordan har lakken og slikt holdt seg så langt? 

Falcondørene sliter med trange steder. Den har sensor og åpner dørene basert på omgivelsene. Men den trenger uansett god takhøyde. Lakken på min Model S har fått en del juling. Det er mest slitasje på panseret. Der er det tydelige flak av lakk som har falt av gunnet grus og sand. Jeg har ikke gjort noe som helst. På Model X kommer jeg til å legge klar folie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...