316 Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Det hadde vel tatt seg ut om Tesla var problemfri, kjenner til relativt mange bilmodeller som har kalt tilbake biler for å bytte ut både det ene og det andre. Dette er ganske vanlig, men det er klart når det gjelder Tesla så er folk på tå hev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Nok en flott video, skal si du står på og nå runder bilen straks 100 000 km ser jeg Vet du om det åpner en Tesla forhandler i Kristiansand i nærmeste fremtid, har hørt noen rykter om det ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Jeg vet ikke om det åpner Tesla i Kristiasand. I helga passerte jeg 100 000 km. Jeg hadde for øvrig min første service på bilen etter nesten 100k km. Her er det som ble gjort ved service (kostet 3550 kr med 5-års serviceavtale): Bremseklosser og skiver ble også byttet. På kvitteringen står det oppført under garanti, men dette dekkes av service. En ganske god deal spør du meg. Dette er tross alt Brembo. Og hver gang bilen har vært inne for fiks av diverse garantiting så har de foretatt en såkalt "courtesy inspection" der de går gjennom bilen, fyller på spylervæske, sjekker dekk og diverse ting helt gratis. hermanoo90, bimmerR, Fredrik og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Virker nesten litt greit å eie en tesla bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Skikkelig nerd video - i positiv forstand! Er generelt litt engstelig for kombinasjonen elektronikk og norsk vinter i vanlige biler, så skepsisen er enda større ift Tesla. Er en egen trygghet med varmen en forbrenningsmotor utvikler. Det er en fin og fascinerende bil, men ser den mer som en gadget enn en bil egentlig... Det er noe merkelig underholdene med filmene dine altså. Rart at ferien til to fremmede, mye styr med ladestasjoner, røde og blå plugger, ladestrategier og kWh skal fenge såpass. Men det er noe med klippingen/produksjonen kombinert med din nerdete, i positiv forstand, tilnærming til det å være Tesla-eier som fenger... Utrolig tålmodig hun kona di forresten. Hadde jeg dratt med min bedre halvdel på noe lignende, hadde hun klikket allerede før fergen i Larvik tror jeg. Når det er sagt, tror jeg jeg hadde klikket selv av alt lade-styret. Prøvde en P85+ for et par helger siden, og det er jo helt klart en fascinerende bil, men jeg kunne ikke hatt den som eneste bil. Både mtp entusiasten i meg, men også alt dette her lade-styret. Fylle drivstoff på en slik tur, er jo vanligvis noe man bare svinger innom og gjør på noen minutter, mens i en elbil blir jo hele ferien et evig strategisk orienteringsløp. Skal se filmen ferdig senere idag, og ser frem til del 2. ...sa jeg den gangen. Idag har jeg bestilt en P85D. Blir spennende i mai! -Roger-, Nytern, [space] og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 ...sa jeg den gangen. Idag har jeg bestilt en P85D. Blir spennende i mai! Wow, nice! Jeg føler meg litt misunnelig jeg som sitter med RWD P85. Kan jeg få lov til å sitere deg på Facebook? Anyways, her er ny road trip video. God helg, folkens Diiesel, Nytern og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Ja, jeg gleder meg til mai, har fått VIN også nå. Men merker at det er trist å måtte selge M5en... Ja, du får gjerne sitere meg. Endret Mars 13, 2015 av ///Magnus bb79 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Vet du om det åpner en Tesla forhandler i Kristiansand i nærmeste fremtid, har hørt noen rykter om det ser du jo, det er på gang. har en kompis som skal jobbe der, er på opplæring i bergen for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 jo, det er på gang. har en kompis som skal jobbe der, er på opplæring i bergen for øyeblikket Var det jeg mistenkte ja, har sett en del annonser i lokalavisa her at Tesla søker etter folk. Når den åpner så skal jeg bort å prøvekjøre P85D, må bare få testet selv denne modellen alle prater om for tiden Du vet ikke hvor i Kristiansand de skal åpne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Var det jeg mistenkte ja, har sett en del annonser i lokalavisa her at Tesla søker etter folk. Når den åpner så skal jeg bort å prøvekjøre P85D, må bare få testet selv denne modellen alle prater om for tiden Du vet ikke hvor i Kristiansand de skal åpne? så vidt jeg har skjønt blir det i sørlandsparken, men hvor er usikkert enda, ikke de som er ansatt for og jobbe der vet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Nå har noen testet akselerasjonen av P85D. Dette er dog før oppdateringen Musk snakker om som skal gi enda bedre akselerasjon. Både P85D, P85 og P85+ får en liten boost. I sammenligningen her har P85D en liten motbakke samt at det er mer vekt i bilen. Men forskjellen var i grunnen ganske marginal til tross. Det var liksom ikke natt og dag slik man skulle tro (700 hk vs 420 hk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Ny video på gang: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Video video video video video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå