Robkill Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Silbergrau Metallic Bergensturen var vel i grunn ålreit, er ikke første gangen jeg har kjørt den ruta! Hentet blant annet en Porsche der i 2013.Det som satte en liten stopper på gleden denne gang var dog at jeg mister førerkortet, noe som gjorde meg til passasjer i 6mnd Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Silbergrau Metallic Bergensturen var vel i grunn ålreit, er ikke første gangen jeg har kjørt den ruta! Hentet blant annet en Porsche der i 2013. Det som satte en liten stopper på gleden denne gang var dog at jeg mister førerkortet, noe som gjorde meg til passasjer i 6mnd oja utrolig kjipt då.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Det har gått veldig bra, under 1mnd til den er tilbake på plass nå Selv om jeg er mektig lei buss og tråsykkel Blir nok flere turer oppover i år da lillesøsteren min har flyttet dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Fin bil dette Sleng på M-sport nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 (endret) Så ble det litt mer bråk i dag! Bør vel høres på anlegg eller headsett for å få med seg noe annet enn susing men. Endret Februar 17, 2015 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Så ble det litt mer bråk i dag! Bør vel høres på anlegg eller headsett for å få med seg noe annet enn susing men. høres bra ut er denne chipet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Det er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Byttet ut fangeren i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ble mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Det ble noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ble bra med M fangeren MEEEEN hva skjer med felgen bak !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Banefelgene til e23'n Midlertidige sommerdekk frem til jeg får somlet meg til å få lagt nye dekk på 19"'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Mariuskv, Diiesel og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 En e61 i sånn ett driv,er det ikke ofte man ser,men rått var det!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå