Gå til innhold

Min BMW 116i E81 m-sport

jela
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk spoileren idag! kjørte direkte ned på Autovia i sandvika hvor jeg har fått låne lokale til imorgen(fikk låne lokale av svigerfar og ved at jeg jobber deltid hos dem). fikk limt på spoileren, og må si at det ble veldig bra! venter bare på at limet skulle tørke, så kommer update med bilder imorgen når jeg har hentet bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du interressert i spittere i carbon til fronten? Har ett helt nytt par til salgs. 

http://bimmers.no/classifieds/item/106-org-bmw-performance-carbon-splittere-til-1-serie-m-tech/

står dessverre ikke på "to do" lista, syntes nemmelig den er finest orginal, så dessverre. meget pen bil du har forresten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig somlet meg til å ta noen nye bilder av bilen med heckspoileren jeg bestilte fra koed. Syntes den ble MYE tøffere og ser mye mer sportslig ut. Har hatt en del å gjøre i det siste så har ikke fått tatt bilder før idag, bilen er litt møkkete, men det får gå. 

IMG_3147_zpsfe13f512.jpg

IMG_3148_zpseeaf97c7.jpg

IMG_3149_zps17371112.jpg

IMG_3150_zps06d856b1.jpg

Tok med litt interiørbilder også jeg

IMG_3151_zps2cba62ad.jpg

Bak her er det rimlig trangt, glad det er jeg som ikke sitter der

IMG_3152_zps25e01144.jpg

IMG_3153_zps077e0950.jpg

IMG_3154_zps4a453e14.jpg

og noen fantastiske 7000km er kjørt siden jeg fikk bilen 

IMG_3155_zpsb66ca03f.jpg

hva syntes egentlig folket om 116i merket på bagasjen? er veldig usikker selv om jeg skal la det stå eller ha det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen ble meget bra, det hjelper utrolig mye. :)

Ang. merket stemmer jeg for å fjerne det. Ikke for det står 116i, men for jeg synes det er penere uten.

Ja er litt der selv, men får se. Er litt ivrig på eksos også, egentlig 130i eksosen. Prøvde ikke du det på din AWT? mye problemer å få bygd om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 130i-potte i garasjen ja. Slet lenge med å finne ut hvordan den skulle festes, men nå som jeg har kommet til bunns i det, ser jeg at det skal gå relativt greit.

Må bare få fingen ut der også i likhet med alt det andre.

Et alternativ er jo original Performance-potte, men de koster endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 130i-potte i garasjen ja. Slet lenge med å finne ut hvordan den skulle festes, men nå som jeg har kommet til bunns i det, ser jeg at det skal gå relativt greit.

Må bare få fingen ut der også i likhet med alt det andre.

Et alternativ er jo original Performance-potte, men de koster endel.

Ja har tenkt på det også, men er litt som deg at jeg trenger ikke noe mer lyd eller effekt, vil bare ha 2 rør og det skal se orginalt ut. Var det ebay som lurte til deg den eksosen? skal du bytte alt av rør eller bare endestykket? Hvis du finner ut at du ikke gidder å montere kan du gjerne selge til meg  :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen ble meget bra, det hjelper utrolig mye. :)

Ang. merket stemmer jeg for å fjerne det. Ikke for det står 116i, men for jeg synes det er penere uten.

skal se om jeg finner noe til rimlig pris på ebay, så får vel svendsen eksos jobben ;) merket blir nok fjernet etterhvert ;) 

Knallfin bil! Jeg liker at det er litt krom. Hekkspoileren er et must, den løfter totalinntrykket. Jeg ville også tatt av 116i-merket. Enig i at det blir ryddigere uten.

ja liker selv at det er litt krom, er veldig mange som går black on black, men ville skille meg ut og utheve litt detaljer, så da var org.krom grill og listene rundt vinduene perfekt. de listene rundt vinduene er det jeg falt for med en gang jeg så bilen. 

du kan låne meg 116d merke på banetreff :D

hehehehehe, ja bare å hente det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del snø og mye småkjøring var bilen ganske isete, så kjørte den inn i garasjen, fikk skrudd på varmekanonen og tint den ned litt. Måtte også gå å ta en titt på sommerhjula, etter at jeg klør i fingerne til å få de på. 

IMG_4220_zps112e1f3b.jpg

IMG_4216_zpsd2d8582c.jpg

IMG_4217_zps3d853c0a.jpg

dieselvarmer fra jula, varmer noe sykt

IMG_4219_zps24382cf5.jpg

sommerhjula, trenger ny gummi, forslag?

IMG_4221_zps4ce0f613.jpg

sommerhjula til X5en, 315 breie bak

IMG_4222_zps200a8152.jpg

og til X1en 

IMG_4223_zps62473f42.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg lurer litt på den dieselvarmeren du bruker i garasjen. Hadde tenkt til å kjøpe sånn selv for å ha i garasjen når jeg driver på der, men ble frarådet pga. kullosforgiftning. Han butikk medarbeideren greide å skremme meg med at jeg MÅTTE lufte ut av garasjen, mens jeg drev på. Tenkte at det mistet mye av poenget å varme opp, også slippe inn ny kald luft? :wacko: Hvordan er din erfaring?

Se man det, vi har like sommerhjul og, så morsomt  :grin: 
Jeg vil anbefale å legge litt penger i dekk og ikke kjøpe noe dritt som ikke koster noe. I alle fall hvis du bryr deg om støy. Jeg kjører rundt på bridgestone runflat foran, og det er et rent helvette når det kommer til hull i veien. Gleder meg nesten til de dekkene er slitt ut  :P . Har ikke hatt veldig stor erfaring fra forskjellige dekk typer, alt jeg vet er at Nankang og lignende billig dekk er forferdelig å kjøre med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...