chrisen Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 M-spoiler montert. Dark Graphite, gir bilen ett sportslig løft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Fått gjort diverse vårpuss, vasket hjulbuer og lakkert calipre med M-logo. Monter m5 spoiler og felger.. Gitt felgene en runde med swissvax autobahn, så nå er det lakken som står for tur. Beklager dårlig kvalitet på bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Sexy! Kjenner jeg blir litt sugen på F10, men jeg er så kravstor at prisen blir helt skyhøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Er i allefall fantastiske biler, har selv bare en 520 m-performance men synes det er plenty.. Er så mye annet å glede seg over med bilen enn akkurat motor selvom jeg savner lyd av en bensintørst sekser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Need loaw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Dette ble veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Takker for kompliment og innspill.. Senk og solfim kommer med feriepengene var planen. Fikk gs katalogen i dag og fant noen fjærer der. Noen som vet ca hva ett verksted tar for en slik jobb? Må vel ha hjulstillingskontroll etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Lurer også på en sånn frontleppe fra Gs i carbon. Men litt usikker på om det blir litt "rånete" gjerne?:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Vurderer å senke min selv, selvom jeg kun kjører med 19". Ringte schmiedmann forrige uke de ga meg et tilbud på ca 9500 kr for både fjærer (ac Schnitzer) og arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Dilemma. Hva bør proirteres her. Frontleppe, solfilm eller senk? Er vel fare for at alt kommer til slutt men senk må vente til skattepengene kommer uansett. Lurer fælt på carbonleppe fra Gs men er samtidig litt i stuss. Hvordan ser det ut på orginal høyde? Og blir det litt overkill kanskje og rånete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Ville i hvertfall ikke satt på leppe før evt senking. Og personlig ville jeg ikke gjort noen av tingene du nevner. Bilen er innertier slik den er nå. I hvertfall for oss over 30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 SENK!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Hehe. Bilen er nok solgt til jeg selv blir 30:p Alltid rom for forbedringer, men takk uansett;) Må legge til at den ser ekstra høy ut på bildet da den nettopp er kommet ned fra jekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Frontleppe på en f10 ser bare rånete ut etter min mening..fronten på denne bilen er lekker som den er eneste jeg ville vurdert er solfilm på alle 7 ruter. Vurderte å senke min selv men gidder ikke å bruke så mye mer penger på bilen venter heller på neste 5'er selvom den ikke konmer før et par år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Blir sikkert bra dette :)følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå