Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en telefonholder i armlenet, men tror jeg i så fall trenger en adapter til iphonen for å koble den til der. Er en type tynn kantaktinngang i den holderen, og kun et plastikdeksel som kan løses ut ved å klikke på "åpnemekanismen".

 

Mangler altså selve iphoneholderen.

 

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?s=a566ee32a401238ead12af58bb7bbc74&attachmentid=499074&stc=1&d=1300652920

 

Edit: Altså denne her har jeg ikke: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48271377

Var jo ikke direkte billig sak da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er passe dyr. Men skal du være 100% korrekt etter loven, er vel det en sånn du skal ha.

Fastmontert altså. Er vel ingen som setter inn 3-part holder når man har sånn i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke krav om at telefonen skal være fastmontert lengre. :)

[space]: sikker på du ikke har tilkobling til en eldre iPhone? f.eks. 3G/3GS eller 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I midtarmlenet er det kun en dummy ja.

Jeg og Kjennern så på det i går. Endte med at jeg går for streaming via mobilen istedet for dab, når behovet er der, ettersom jeg ikke får gjemt den unna skikkelig.

 

Så hørte jeg noen rykter om connected drive og styring av nettradio på iphone fra idrive. Det hørtes spennende ut.

 

Inntil videre er podcasts, spotify og lagret musikk veien å gå for min del.

 

Ang handsfree, som forøvrig fungerer glimrende, hvordan er det når både jeg og min samboer setter oss inn i bilen med hver vår mobil samtidig? Kobler begge seg opp på bluetooth, eller blir det litt random den første telefonen bilen oppdager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss blir alltid hennes telefon prioritert før min, noe som kan være ganske irriterende til tider.

Nyere biler (inkl. X1 LCI har mulighet for å ha to tilkoblet samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har veldig lyst på dab i min e91 lci 2009 mod.

Har funnet ut at dette kan gjøre nytten hvis det blir skikkelig DAB : http://www.autohifi.no/Produkter/Bilunderholdning/Bilmerke-tilbehør/BMW/DAB-integrering/AUTODAB-SWC---DAB-INTEGRERING-BMW-2005----CTDABBM1-p0000005281

Err det noen som vet om det vil bli DAB-kvalitet på lyden? Eller om den DAB dingsen omformer signalene til FM slik at orginal radioen finner kanalene?

Hadde DAB og FM i min polo, dær var det veldig stor forskjell på kvaliteten mellom DAB og FM.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har vært å hentet meg en 2014 116d og har et par spm vedrørende stereoanlegget som jeg er sikker på at noen her kan svare meg på :P

 

nr.1: Må det gjøres noe spess for å få lyd fra mobil til anlegg når man kobler til via Aux? Jeg bruker idag en LG G3 og det er ikke snakk om å få lyden ut på anlegget, så føler meg litt "dum" da dette burde vært den enkleste sak i verden :P

 

nr2: JEg har idag Blåtann som funker med handsfree i bilen, er det muligheter for å få spilt musikk via blåtann da?

 

MItt regnr er: AE41776. Hadde vært kanon hvis noen sitter på mulighet til å sjekke utstyrsliste å se hva som er mulig her. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Funker med andre telefoner?

 

Har LG G2 selv, den har ikke problem. Merkelig at di skal lage et problem på neste modell..

Alt funker perfekt med andre telefoner.

 

Har dog fått til å koble min LG G3 til anlegget i bilen, men ofte så må jeg ta kontakten inn og ut typ 20 ganger før det går. Noen ganger da funker det veldig bra, men som regel får jeg veldig mye bakgrunnstøy på lyden. Ikke vært noe av dette på andre telefoner. Har prøvd med både billige og dyre aux kabler. Så nå gleder jeg meg bare til Samsung Note 4 kommer.. Kjenner jeg er lei av LG etter kun 1 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...