PenguiN- Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Saltkjelen, ehd har rett angående dimmensjon:-) Walkabout, du har mye rett i det du sier:-) Oblatene skal av når bilen skal til full shine neste helg...da kommer det mye bilder:-) Finnes det kanskje ferdigkuttet vinyl til refleksene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Saltkjelen, ehd har rett angående dimmensjon:-) Walkabout, du har mye rett i det du sier:-) Oblatene skal av når bilen skal til full shine neste helg...da kommer det mye bilder:-) Finnes det kanskje ferdigkuttet vinyl til refleksene bak? Har lett etter alpinhvit vinyl/folie, men ikke funnet noe. Siden jeg er litt petimeter av meg (og vil ha alpinhvit, ikke vanlig hvit) så ble løsningen å bestille fra IND i USA, som lakkerer med original-lakk. Siden de ikke har F11 i USA måtte jeg sende mine reflekser over dit for lakkering (skulle likevel sende tilbake en feil-leveranse, så de dekket frakten på rundt 250 kroner). Men til F10 har de deler ferdig lakkert klarte til å sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Har lett etter alpinhvit vinyl/folie, men ikke funnet noe. Siden jeg er litt petimeter av meg (og vil ha alpinhvit, ikke vanlig hvit) så ble løsningen å bestille fra IND i USA, som lakkerer med original-lakk. Siden de ikke har F11 i USA måtte jeg sende mine reflekser over dit for lakkering (skulle likevel sende tilbake en feil-leveranse, så de dekket frakten på rundt 250 kroner). Men til F10 har de deler ferdig lakkert klarte til å sendes Hvorfor ikke bare få de lakkert her i Norge? Gjorde det med blinklysdekslene på framskjermene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Hvorfor ikke bare få de lakkert her i Norge? Gjorde det med blinklysdekslene på framskjermene mine. Fordi jeg likevel skulle returnere en feilleveranse som de bekostet (de sendte frontreflekser istedenfor reflekser bak), og da fikk jeg lakkert mine F11 bakreflekser gratis, pluss at jeg også da får fri frakt tilbake på et sett med blinklysdeksler i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Meget pen F10! Savner min når jeg ser bilder av pene eksemplarer... Er dette gammelbilen til Ida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Takk for det caaatoo! Ida? Var i hovedsak dama til forrige eier som kjørte bilen...men tror ikke hun het Ida...etternavn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 nydelig bil ja! synes både sommer og vinterfelga satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Takk for det og joda, det er vel litt råflott å si noe annet enn at de sitter bra og ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Gratulere, ser flott ut denne! Har nettopp handlet F10 selv, veldig komfortable biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Takk for det sterjstedt! Fikk hvite blinklys-rammer på sidene av Walkabout i går. Montering og bilder idag Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Smykke, virkelig en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Nydelig bil og velkommen tilbake til bmw! Jeg gikk fra Audi til Bmw og angrer ikke. Så jeg skjønner godt at du endte opp med bmw igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå