Gå til innhold

Min Alpin hvite 2011 modell BMW F10 M sport.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Saltkjelen, ehd har rett angående dimmensjon:-)

Walkabout, du har mye rett i det du sier:-)

Oblatene skal av når bilen skal til full shine neste helg...da kommer det mye bilder:-)

Finnes det kanskje ferdigkuttet vinyl til refleksene bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen, ehd har rett angående dimmensjon:-)

Walkabout, du har mye rett i det du sier:-)

Oblatene skal av når bilen skal til full shine neste helg...da kommer det mye bilder:-)

Finnes det kanskje ferdigkuttet vinyl til refleksene bak?

Har lett etter alpinhvit vinyl/folie, men ikke funnet noe. Siden jeg er litt petimeter av meg (og vil ha alpinhvit, ikke vanlig hvit) så ble løsningen å bestille fra IND i USA, som lakkerer med original-lakk. Siden de ikke har F11 i USA måtte jeg sende mine reflekser over dit for lakkering (skulle likevel sende tilbake en feil-leveranse, så de dekket frakten på rundt 250 kroner). Men til F10 har de deler ferdig lakkert klarte til å sendes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett etter alpinhvit vinyl/folie, men ikke funnet noe. Siden jeg er litt petimeter av meg (og vil ha alpinhvit, ikke vanlig hvit) så ble løsningen å bestille fra IND i USA, som lakkerer med original-lakk. Siden de ikke har F11 i USA måtte jeg sende mine reflekser over dit for lakkering (skulle likevel sende tilbake en feil-leveranse, så de dekket frakten på rundt 250 kroner). Men til F10 har de deler ferdig lakkert klarte til å sendes :)

Hvorfor ikke bare få de lakkert her i Norge? Gjorde det med blinklysdekslene på framskjermene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare få de lakkert her i Norge? Gjorde det med blinklysdekslene på framskjermene mine.

Fordi jeg likevel skulle returnere en feilleveranse som de bekostet (de sendte frontreflekser istedenfor reflekser bak), og da fikk jeg lakkert mine F11 bakreflekser gratis, pluss at jeg også da får fri frakt tilbake på et sett med blinklysdeksler i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...