Reef89 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Pass på om fu kjøper kopi lykter. Noen ser ganske like ut som orginale. Men når man skrur på lyset så har de ikke jevnt lys i hele ringen, men prikker rundt hele med jevne mellomrom. Det er ikke mye pent. Det er vel det som kalles depo lykter. Aldri i verden kjøp slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Enig med originale Hella. Og det er kun mtec LED som ser best ut som angel eyes på de lyktene der. Gjerne sammen med us lys ...sikker vinner. Blir uspå den ja. Link til de mtec led? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Må bli noe som er så likt som originalt eller orginalt ja. Ikke noe dritt. Noen som vet ossen de på koed er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 De på Koed er Hella. Hella er produsent for originale lykter. Kvaliteten og finishen er derfor helt identisk som originale lykter, men de selges fra Hellaeske og ikke BMWeske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 De på Koed er Hella. Hella er produsent for originale lykter. Kvaliteten og finishen er derfor helt identisk som originale lykter, men de selges fra Hellaeske og ikke BMWeske. Okey:) Nice. Blir bok noen sånne da kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Blir uspå den ja. Link til de mtec led? http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-Version-3-0-LED-ANGEL-EYE-BULBS-BMW-E60-E61-E87-X3-/400651486705?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d48b085f1&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-Version-3-0-LED-ANGEL-EYE-BULBS-BMW-E60-E61-E87-X3-/400651486705?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d48b085f1&vxp=mtr Takk:) Var pent lys i de! Teoe nesten jeg bytter ut de jeg har i E60n også med sånne jeg, selv om jeg egentlig syntes de er ganske fine med de siste pærene jeg satt i der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Siden du spør, og alle før meg sier facelift, så får jeg representere alternativet Personlig synes jeg ikke faceliftlyktene passer særlig bra om du har original pre-face frontfanger. Da vises det at du har satt på nyere lykter. Har du M-front er jeg enig i at facelift er finest, men det trenger ikke være ille med pre-face heller Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Om eg får hijacke tråden nett, så er eg enig der norbakken, preface kan vere helt OK om man vil gå litt rundt grøten Tenkt tanken, for så å lakke fjernlysa gule, trur det kunne blitt tøft og(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 preface er ikke feil nei, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Ville gått for originale Hella med oransje striper på sidene istedenfor sølv:)Sammen med originale Hella facelift baklamper med oransj blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Tror jeg er en av de få som mener pre-facelift lyktene er finere på E39 Fant ikke noe skikkelig bilde av hvordan jeg har det, men pre-facelift med ettermontert blå/hvite angeleyes synes jeg er det peneste Å ja, bilen er rævsegen på det bildet. Holdt på å stille inn senkesettet, den har blitt lavere fremme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Ville gått for originale Hella med oransje striper på sidene istedenfor sølv:) Sammen med originale Hella facelift baklamper med oransj blink Det er nok det alle fineste Eller bytte til Hella facelift med US lys originalt, slik som dette: Det synest jeg er alle finest! da har du virkelig ikke noe ikke alle andre har vist du er den typen ..men det forutsetter jo at du også har US lys bak og på sidene med orange blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Takk:) Var pent lys i de! Teoe nesten jeg bytter ut de jeg har i E60n også med sånne jeg, selv om jeg egentlig syntes de er ganske fine med de siste pærene jeg satt i der:) Det er veldig pent lys der ja, den prisen er absolutt verdt det og man angrer ikke når lysene endelig blir montert. Gjelder både E39 & E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Som sagt er Depo til E39 lite pent, mange prikker i ringen istedenfor en hel ring... MEN! Om du allerede har slike lyker, ser de temmelig allright ut dersom du bytter ut ringene til LED Får ringer som er tilpassa depo, plug and play... Hella blir nok fortsatt hakket penere, men dersom Depo står på frafør, er det en rimeligere utvei.... Slenger ved ett bilde... Led til venstre, originale depo-ringer med led pærer til høyre... Lyser temmelig kraftig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå