Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

Nå kjøper vel selger disse pærene fra utlandet selv..

Nå kjøpes vel så og si alle firma i Norge varene sine i fra utlandet.

Kjøper man fra norske sider skaper mann arbeidsplasser i Norge. Kina lager pærene uansett!

Sent from my C6603 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjøpes vel så og si alle firma i Norge varene sine i fra utlandet.

Kjøper man fra norske sider skaper mann arbeidsplasser i Norge. Kina lager pærene uansett!

Sent from my C6603 using Tapatalk

 

 

Såpass forstår jeg og, men i dette tilfellet er det vel kun snakk om èn arbeidsplass? Jeg tror A/S Norge klarer seg uten ebay-videresalg sjapper som kaller kundene sine horeunger o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass forstår jeg og, men i dette tilfellet er det vel kun snakk om ên arbeidsplass? Jeg tror A/S Norge klarer seg uten ebay-videresalg sjapper som kaller kundene sine horeunger o.l.

Hvis du tror at jeg anbefaler bilbelysning så misforstår du med vilje.

Snakker på generelt plan.

Sent from my C6603 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av min far har sosial angst og derfor er det lettere for han å få ting, på det lille lokale postkontoret eller bare i postkassa i stede for å handle på nett. Han har derfor blitt veldig flink til å finne ting og priser på ting hvor ting er billigst osv. Usikker på hvor mange kroner han har spart på dette, men regner med det er noen. Han kjøpte noen rapala sluker til min far, kosta 3-40kr stk for de som koster mellom 160 og 220kr i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at jeg anbefaler bilbelysning så misforstår du med vilje.

Snakker på generelt plan.

Sent from my C6603 using Tapatalk

 

 

Neinei, nå må du roe ned litt. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er passende å generalisere i akkurat denne tråden :)

 

Hele greia med å opprettholde norske arbeidsplasser er fine saker. 0 protest der, Mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at jeg anbefaler bilbelysning så misforstår du med vilje.

Snakker på generelt plan.

Sent from my C6603 using Tapatalk

Norsk næringsliv og næringsliv, skulle jeg ha støttet noen så hadde det heller vært lokale fysiske butikker hvor jeg bare kan vandre inn å få ekspertise fra de, og pluss at de er stolt av arbeidet sitt, slik som bilxtra, mekonomen, GS, parts and retards f.eks i mitt nærmiljø, ikke slike nettbutikker som kun bedriver videresalg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la igjen en kommentar under unnskyldningen jeg også. Minutter senere var kommentaren slettet, og jeg utestengt fra å skrive der! Seriøst firma...

 

Siden det ante meg at kommentaren ville bli slettet (kjenner lusa på gangen!), så tok jeg en skjermdump av det jeg skrev. Var visst ikke så morsomt at fakta om de som står bak ble lagt ut.

post-38175-0-84926200-1391131649_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se tråden bli holdt liv i, så alle får vite om dette firmaet. Jo mer jeg ser (med andres FB-profil, da jeg er blokkert totalt) jo mer provosert blir jeg. Bare kommentarene til Lene Michelle gir meg motivasjon til å stå på videre med intervjuer osv. Hun påstår at jeg bare har mast i over et halvt år, og fått masse gratis saker av Jon fordi jeg var fattig student som ikke hadde råd til å vedlikeholde bilen min? Haha, yes. Det er derfor bilen hadde stereo til 50.000kr og konkurrerte innen bilstereo, og jeg var fast ansatt hos Sulland Gruppen som bilklargjører for bl.a. BMW :) Hun påstår også at jeg har kommet med trusler, og at jeg har redigert meldingene.. Hmm jeg filmet med mobiltelefonen mens jeg bladde igjennom alle meldingene fra start til slutt, både på FB og mail. Vanskelig å få redigert noe da gitt. Og selvom det ikke kan bevises har jeg heller ikke slettet en eneste melding før videoen (som kun var ment som "bevis" for at skjermdumpene ikke var manipulert) ble spilt inn.

 

De får drive på. Tusen takk for all støtten. Det er som sagt verken lysene eller bildet jeg bryr meg om - jeg vil bare vise frem hvordan disse folkene er. Og alt de skriver på sin egen side beviser jo hva slags mennesker dette er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at du tar dette ut i media Julian! Har fortalt alle kamerater/venner/familie om den hårreisende kundeservicen dette firmaet har! Min far trodde meg ikke først, men da han fikk se videoen du laget, ble han rett og slett sjokkert...

 

Jeg la også igjen en dårlig tilbakemelding til Bilbelysning.no på facebook, denne ble slettet omtrent umiddelbart....Helt utrolig dårlig av de....

 

 

Stå på videre Julian! All støtte fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit at bilbelysning kan rapportere og "fjerne" dårlige omtaler på trustpilot...

 

Nei det kan de ikke, det er trustpilot som gjør det, de krever faktisk bevis på at du faktisk har handlet i nettbutikkene som står der, slik at man får en ekte tilbakemelding, samt at de sjekker Ip adressen osv... hvor omtalen kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...