aplet86 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Får vel lage en egen tråd om denne bilen Da har jeg byttet bil, IGJEN..... Hadde F10 i fjor, men kjøpte meg en helt nye 420D M-Sport i Høst.Denne syns jeg ble for stumpete og liten, og ville tilbake til F10. Bilen er en 2011 525DA med 3,0D 204HK. Utstyr: -M-Sport -Navigasjon Proffesional -HIFI Proffesional Logic 7(Beste anlegget jeg har hørt i bil) -EDC -Active steering -Comfort seter -Glassluke -Ryggekamera -Sorround view -Sportsautomat -El.rullgardin i bakrute -Solgardiner i bakruter bak -Head Up Display -Soft Close -Comfort access -El.bakluke -Ambiente belysning -Adaptive xenon -ACC Aktiv Cruise Control -Bluetooth ++ Planer: -Foliere lister rundt ruter i sort høyglans -Sort høyglans grill -Tone bakruter -Chippe -21" / 22" Sommerhjul(Vossen/HRE/Hartge e.l) -Mulig senk -Lakkere interiørlister i sort pianolakk Sikkert mere også etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Gratulerer, gleder meg til å se mer! Sent from my HTC ettelleranna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Gratulerer med grom vogn følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 I går var jeg hos Scandinano og fikk foliert lister rundt rutene i sort høyglans, samt sort grill.. Bilder kommer De skal også foliere interiørlistene mine, samt trekke om taktrekk i alcantara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Veldig spent på kvalitet på omtrekk av tak! Når vil dette evt skje? Fahad og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 I løpet av noen uker.. Har sett flere biler de har tatt, og er bra kvalitet på det! RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Noen bilder etter foliering av lister : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Flott bil, ser veldig strøken ut. Hva betaler du for foliering av innvendige lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Pen bil, nesten lik utstyrsliste som på min! Ville ha gått for blank svart folie istedenfor matt på grillen, bilen mister litt av linjene sine da synes jeg. Liker planene fremover, gjorde seg virkelig med folierte vinduslister, det er et must Ville også få fjernet refleksene bak, gjort noe med rammen rundt sideblinken, og ikke minst få fjernet oblatene fra skiltet Blir spennende å se hva slags felger du lander på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Da var 21" Hartge classic sommerhjul bestilt fra Hartge Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Hartge-felgene er pene klassikere, så det blir veldig bra. Spent på hvordan den lir til slutt når du er ferdig med den, er i allefall ett veldig godt utggangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Sykt rå bil! Ble mye penere med shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Blir meget bra med hartge hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 I dag kommer hjulene På Mandag skal også bilen leveres for og foliere interiørlister, samt trekke om til Alcantara taktrekk. Toning av bakruter blir også gjort til uken. Så da er det nok sommerklar til neste helg! Update kommer.... Hauerik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå