aplet86 Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Da var også Hartge senkefjærer 30mm bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Wow, de hartge-felgene kledde bilen veldig! Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Ser helt kanon ut Jeg tenkte jeg skulle ta en "fornying" av min F10 nå med nye felger+ div, og ønsker å montere de samme senkefjærene. Hvordan blir det med garanti etc.? Jeg har 3 års nybilgaranti igjen, og ønsker ikke gjøre noe som fører til bortfall av denne. I tillegg har jeg EDC så det må vel programmeres noe? Bavaria var litt usikre på dette med senkefjærer, og jeg ble bare satt rundt uten egentlig å få noe skikkelig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Det går fint å montere senkefjærer på biler med EDC og det trengs ingen programmering i ettertid heller. Flott F10 du har anskaffet deg. Når kommer alcantarataket? Ellers bør du få spacet ut bakhjulene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Ser helt kanon ut Jeg tenkte jeg skulle ta en "fornying" av min F10 nå med nye felger+ div, og ønsker å montere de samme senkefjærene. Hvordan blir det med garanti etc.? Jeg har 3 års nybilgaranti igjen, og ønsker ikke gjøre noe som fører til bortfall av denne. I tillegg har jeg EDC så det må vel programmeres noe? Bavaria var litt usikre på dette med senkefjærer, og jeg ble bare satt rundt uten egentlig å få noe skikkelig svar. Garantien gjelder ikke på de komponentene som gjelder ved senking. Hartge gir 2 års garanti på sine fjærer, usikker om det gjelder komponenter som blir berørt ved senking. Ta å send en mail til strandveien auto, de er importør av hartge i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Ser strøkent ut Blir bra med senk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Bilen står hos Scandiano i Drammen nå faktisk, og får foliert interiørlister samt trukket Alcantara tak. Får igjen bilen på Torsdag. På Fredag skal det monteres Hartge fjærer samt spacere bak Kommer nok noen bilder i helgen... RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Hva betaler du for å trekke taket om jeg får spørre? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Hmm.. Tror det kom på 8000,- med foliering av interiørlister RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Hvor har du kjøpt senkefjærer? Pris? Hvem får du til å montere det? Lurer på å montere på ene bilen vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Gjennom Strandveien Auto. De er Hartge forhandler.. Storgaten Bil monterer for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Dette ble pent og gjennomført, klassiske felger Men ville fortsatt spacet ut bakfelgene en god del mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå