Gå til innhold

Min BMW 525DA 3,0 F10 M-Sport 21"+++

aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Ser helt kanon ut

Jeg tenkte jeg skulle ta en "fornying" av min F10 nå med nye felger+ div, og ønsker å montere de samme senkefjærene.

Hvordan blir det med garanti etc.? Jeg har 3 års nybilgaranti igjen, og ønsker ikke gjøre noe som fører til bortfall av denne.

I tillegg har jeg EDC så det må vel programmeres noe?

Bavaria var litt usikre på dette med senkefjærer, og jeg ble bare satt rundt uten egentlig å få noe skikkelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint å montere senkefjærer på biler med EDC og det trengs ingen programmering i ettertid heller.

Flott F10 du har anskaffet deg. Når kommer alcantarataket? Ellers bør du få spacet ut bakhjulene dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt kanon ut

Jeg tenkte jeg skulle ta en "fornying" av min F10 nå med nye felger+ div, og ønsker å montere de samme senkefjærene.

Hvordan blir det med garanti etc.? Jeg har 3 års nybilgaranti igjen, og ønsker ikke gjøre noe som fører til bortfall av denne.

I tillegg har jeg EDC så det må vel programmeres noe?

Bavaria var litt usikre på dette med senkefjærer, og jeg ble bare satt rundt uten egentlig å få noe skikkelig svar.

Garantien gjelder ikke på de komponentene som gjelder ved senking. Hartge gir 2 års garanti på sine fjærer, usikker om det gjelder komponenter som blir berørt ved senking. Ta å send en mail til strandveien auto, de er importør av hartge i norge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står hos Scandiano i Drammen nå faktisk, og får foliert interiørlister samt trukket Alcantara tak. Får igjen bilen på Torsdag.

På Fredag skal det monteres Hartge fjærer samt spacere bak :)

Kommer nok noen bilder i helgen...  :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...