HPVL Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Dette blir ordentlig bra! Kan jeg spørre om du bruker noen spesielle korte luftventiler på felgene? Syns jeg fikk en veldig lang en som ikke passet... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Dette blir ordentlig bra! Kan jeg spørre om du bruker noen spesielle korte luftventiler på felgene? Syns jeg fikk en veldig lang en som ikke passet... Vi får da tru det! Får igjen bilen imorgen etter jobb, så da blir det montering utpå kvelden. Jeg kjøpt egne utenom. Ville ha forholdsvis korte ventiler mtp hvor de skulle sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Vi får da tru det! Får igjen bilen imorgen etter jobb, så da blir det montering utpå kvelden. Jeg kjøpt egne utenom. Ville ha forholdsvis korte ventiler mtp hvor de skulle sitte. Blir bilen å se på valle hovin på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Blir bilen å se på valle hovin på lørdag? Om jeg blir ferdig med poleringa, så dukker den opp der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Fikk tilsendt et par bilder idag. Diffuseren, splitterne og speilhusa blir lakkert imorgen tidlig. Bimmer fan og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Da var man i full gang med polering av bilen før Valle Hovin treffet på lørdag Noen kjappe bilder underveis! Finito! Sondre92, Skulebollen, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Forresten noen som veit om man må være medlem i BMWCCN for å stille ut på Valle Hovin imorgen? Har ikke vært medlem der på noen år kom jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Dette så snadder ut! Aventadoren til TJ Auto som står i hjørnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Forresten noen som veit om man må være medlem i BMWCCN for å stille ut på Valle Hovin imorgen? Har ikke vært medlem der på noen år kom jeg på.. Så vidt jeg har forstått det må du ikke være medlem, bare du har BMW så er det greit. Ingen som har spurt om jeg er medlem de siste årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Det stemmer StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Nydelig Og den Lamborghinien forsåvidt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Dette så snadder ut! Aventadoren til TJ Auto som står i hjørnet? Jada, resultatet ble bra det 11 timer med shining hadde den riiimelig godt av(!) Stemmer, de fikk den forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Nydelig Og den Lamborghinien forsåvidt... Aventador'en er rimelig heftig. Fant ikke én form på bilen som ikke er bygd på detaljer APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ble jaggu pokkis ihelga også! Artig Og et bilde tatt etter treffet. JMossige, StigJ, Andy520iA og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Gratulerer med pokal, vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå