Alpejohn Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Les deg opp på DCN.no, så kommer du inn i alt fortere. Er utrolig mye og velge i. Sjekk ut blandt annet:scandicshine.no blankbil.no bilnerden.no alienautospa.no AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Anbefaler Bilnerden, har mye av de samme produktene som andre norske nettbutikker, men synes de er billigere. De sender varene raskt og godt pakket. http://bilnerden.no/ markusb og AlexZandero reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Det er mulig, har bare brukt den en gang, men har ikke lest noe om merker.. Men har ikke scanna internett heller da. Men med mye såpevann så går det nok bra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Flere på DCN som opplevde marring av Claymitt, og gikk tilbake til ordinær clay igjen. Bla hmsilset på dcn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Mye mulig Har ikke merket noe enda hvertfall. Men får passe litt ekstra på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Avfettning, spyle av, skum, spyle av og tørker bilen på hurtigmåte, om jeg gjør det grundig så er det avfettning, spyle av, skum, spyle av skum, skumme engang til og kjøre på med vaskehanske, spyle av og tørke. Har permashine på bilen. AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Claybar er ikke bare en claybar. Finnes mange forskjellige grovheter fra tilsvarende 1000 papir (kanskje grovere?) og opp til superfin. Så sjekk bruken, og hva du vil den skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Postet akkurat samme bildet i reef's LED tråd, men dæven se så rein og blank han ble! Etter en anbefaling på detailersclub mente de bare en runde med Mac Prickbort (fåes på Statoil til ca 80 kr), ville alt bli bedre. Og det kan jeg gå god for Jeg sprayet på Prickbort først over hele bilen. Lot virke i 5 min Sprayet på med skum (Brix bilpleie hall btw) Lot virke i 5 min Skylte av med høytrykks vann Begynte å vaske for hånd, svamp + ZIP bilshampo Skylte av med høytrykks vann når håndvasken var ferdig Vokset bilen med brix supervoks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ironx er et kjempestoff! Eg bruker den dersom det er ureinheter i lakken, gjerne før clay og polering/voksing. Tar nok ikkje alt som en clay gjer, men synes det er betryggende å vite at bilen er så rein som mulig før eg begynner med clay. Lukter dritt, men FUNKER! AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Ironx er et kjempestoff! Eg bruker den dersom det er ureinheter i lakken, gjerne før clay og polering/voksing. Tar nok ikkje alt som en clay gjer, men synes det er betryggende å vite at bilen er så rein som mulig før eg begynner med clay. Lukter dritt, men FUNKER! Som tran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 *Subscribed* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Syns IronX lukter godt jeg, men er ikke godt å få sprøytestøv i halsen.. Den Jiff bilsåpa lukter dritt! Lukter faktisk fiskeolje/tran! Men den funker greit.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg tror mange har oppfatning av IronX bare skal brukes utside dørpanel osv, og det er jo helt riktig da Den tar jo siste metallrestene som er i lakken, blir lilla og løser det opp. MEN DEN KAN brukes som FELGRENS OGSÅ?! DET BLIR JO HELT STRØKENT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Bruker den på felgene en gang i blandt ja. Er ikke hver gang jeg bruker den når jeg vasker bilen heller. Mer etter behov. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg tror mange har oppfatning av IronX bare skal brukes utside dørpanel osv, og det er jo helt riktig da Den tar jo siste metallrestene som er i lakken, blir lilla og løser det opp. MEN DEN KAN brukes som FELGRENS OGSÅ?! DET BLIR JO HELT STRØKENT!!! Velger er utvendig, så ingen grunn til å ikke bruke Iron X der også. Det er ofte der mesteparten av metallpartikler fester seg. F.eks rester fra bremsene. AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Noen som har noen god ide på hvordan vaske innvendig dashbord og instrumentpanel osv? Høres kanskje litt risky ut men er jo en god del støv som legges der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå