Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Må få noen finere felger også da. :P

 

Njaah...tror nok felgene beholdes...kom originalt med bilen den gang hun var ny så....

Nei om du alt har en W221 så blir nok W220 litt ja :) skjønner godt at du har lyst på E38 da de kan bli uendelig råe.

 

Var også ikke klar over at du er eier av en D3 A8  :)

Eier ikke A8en eller S klassen, men bruker de mer enn mine egne biler i forbindelse med jobb :) A8en er 4.2l V8er og S klassen er en S320cdi L med komplett facelift AMG pakke :)

 

Nå eier vel ikke wicky akkurat alle bilene han skriver om her. Mye av det er vel familie biler, og w221 er vel jobbbil han har tilgang til

Mye av det er familiebiler? Javel.. hvilke biler da?

 

 

 

Han liker bare å snakke slik at det kan virke som om bilene er hans, særlig for de som ikke har fulgt så mye med :P

Eksosen på SECen må du få gjort noe med, den løsningen der er ikke en slik bil verdig...

Når har jeg sagt at dette er mine biler? Aldri sagt "jeg har kjøpt S klasse / A8 / 7serie"... Alltid skrevet at dette er biler jeg har tilgang til som jeg bruker daglig. Lær deg å lese når du først skal leke kjekkas og komme med frekke kommentarer.

 

Eksosen på SEC suger f10 til frokost rett og slett. Så ja..den skal vekk når vi engang kommer i gang med oppussing av hele bilen :)

 

Dog må det sies at strake rør på en gammel 5liters V8 er ganske så mye kulere enn en knatrende diesel.... Uansett hvor stygt enderøret er :P

Endret av Wicky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tøyser litt med deg jeg, skjønner jo at det er stas å disponere en slik bilpark :) Er vel heller vi andre som så smått er litt misunnelige, jeg kunne godt ha ratta S-klasse stadig om jeg fikk muligheten.

Eksosen på SECen suger nok litt av hvert kan det se ut som, men kan tenke meg at V8eren låter bedre en knattre diesel E klassene ja. Ingenting slår V8er eller rekkesekser på lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er da sikkert bare jeg som ikke har fulgt med :) A8n er en dieselt? Har nemlig hørt at det er fantastiske motorer med mye potensiale.

 

Du må ikke ta deg nære av noe det Fredik sier Wicky om bilparken din, da han nesten ikke tørr å røre sine egne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ta deg nære av noe det Fredik sier Wicky om bilparken din, da han nesten ikke tørr å røre sine egne :)

Det trenger ikke du å bekymre deg for, jeg og Wicky vet hvor vi har hverandre etter så mange år på samme forum :) Og jo, jeg bruker bilene mine for alt de er verd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...