Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

560ene vil nok ikke dale så veldig mye i pris selv om de blir veteraner..Er uansett enklest å importere fra f.eks sverige når disse når veteranstatus. Han jeg kjøpte min av hadde en 560sec stående med kompressor som han skulle ha 60k for... nesten så jeg vurderer den bilen om noen år :P

Er enig i hva fruen din sier...126 er jo pimp delux om man har sett Miami VIce :P Men igjen...hun liker ikke en slik klassiker...men liker E-Up? :P

Jeg tenker litt mer at man slipper avgiften om man kommer innafor veteranreglene, ved import altså :) Kommer nok ikke til å kjøpe en sånn bil i Norge uansett, enten er de helt utrolig strøkene (tenker på den sølvgrå 87 modellen i Moss som var Norkssolgt og fullutstyrt) og svinedyre eller så er de slitne med påmonterte blingfelger.

Ho liker ikke E24 heller, ser visst ut som en gammel SAAB bakfra, men E12 igjen er såååå søt (Spør meg ikke hvor ho får det ifra) Mobber bilen hennes litt, men ho unnskylder seg med at den kun er ett praktisk fremkomstmiddel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig praktisk når du må ile til unnsetning når hun går tom for strøm på ikea? :P

Men ja... markedet er enormt i utlandet..og man kan alltids finne nøyaktig den bilen man vil med de riktige spesifikasjonene... 

btw...Inaya fylte 2år igår og hun fikk seg en liten gave fra meg :P

post-42422-0-78902100-1425214853_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...