awt Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Nå har du fem innlegg etterhverandre. Kan du redigere alt inn i det første slik at de andre kan slettes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 kan ikke du moderere det? jeg eller så kan jeg gjøre det imorgen... Sammyen, sandersander, Kennethe34 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 560ene vil nok ikke dale så veldig mye i pris selv om de blir veteraner..Er uansett enklest å importere fra f.eks sverige når disse når veteranstatus. Han jeg kjøpte min av hadde en 560sec stående med kompressor som han skulle ha 60k for... nesten så jeg vurderer den bilen om noen år Er enig i hva fruen din sier...126 er jo pimp delux om man har sett Miami VIce Men igjen...hun liker ikke en slik klassiker...men liker E-Up? Jeg tenker litt mer at man slipper avgiften om man kommer innafor veteranreglene, ved import altså Kommer nok ikke til å kjøpe en sånn bil i Norge uansett, enten er de helt utrolig strøkene (tenker på den sølvgrå 87 modellen i Moss som var Norkssolgt og fullutstyrt) og svinedyre eller så er de slitne med påmonterte blingfelger. Ho liker ikke E24 heller, ser visst ut som en gammel SAAB bakfra, men E12 igjen er såååå søt (Spør meg ikke hvor ho får det ifra) Mobber bilen hennes litt, men ho unnskylder seg med at den kun er ett praktisk fremkomstmiddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Ikke så veldig praktisk når du må ile til unnsetning når hun går tom for strøm på ikea? Men ja... markedet er enormt i utlandet..og man kan alltids finne nøyaktig den bilen man vil med de riktige spesifikasjonene... btw...Inaya fylte 2år igår og hun fikk seg en liten gave fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Pene hjul på 211en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Takk! Men de er til den andre 211sedanen min... skal ha Mandrus felga på denne (postet lenger bak i tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Jeg personlig likte de som skal på sedanen bedre enn de som var så breie, men samme det er jo dine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Er enig. Men de 5eika 19tommerne fulgte med sedanen, og skal selvfølgelig på den. De brede 20tommerne er kjøpt til stasjonsvogna og de skal på den Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Digger de felgene der er ikke det amg felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Er vel en av de peneste felgene som MB har produsert....spess om man har 4stk 9.5toms Mine er nok bare replica felger....Like greit...de blir nok kantkjørte iløpet av sesongen Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Jeg har prøvd å finne ut av hvor breie hjula til muttern er, de er like de du har på sedanen, dog i 18 tom. Men dekka er 245/40, og da går kanten på dekket rett opp, ikke noe strekk eller ballong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Mest sannsynlig 8,5toms? Er jo bare å ta av hjula og se på innsiden så finner du ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Helt enig, disse er nok også noe av det peneste de har produsert husker disse fra forrige generasjon c klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 De felgene krydde det av på c-klassen faktisk....Alle hadde hvit w204 med amg styling og panorama tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 De felgene krydde det av på c-klassen faktisk....Alle hadde hvit w204 med amg styling og panorama tak Haha ja så en del av de på Grønland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå