wicky124 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 ^ One does not simply just remove a beard. Hvor mange tommer er de felgene? De så sykt store ut selv til å være på en S-Klasse. Er bare 10x22 toms felger. Ser ikke så store ut egentlig, men designet gjør vel at de flyter litt mer mot skjermene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Mmmmm... Nydelig S-klasse! VIP-sjåførjobb søkes, kan ta skjegget! NOT! hahaha takk for en artig "se jeg synger" snaps i helgen Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Er det ikke så mye klubb kultur blandt MB entusiastene? Jeg mener, BMW sin Vårmønstringen fylte nesten hele Valle Hovin mens dere nøyer dere med noen bilen stående i en krok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 (endret) Var jo noen biler.... Men dette var kun lokkallag Oslo som arrangerte...Selve vårtreffet er på Gol..og da fyller de opp hele Gol med mercer Btw...ligger en del fine 126er på blocket nå... Endret Mai 4, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Er det noe MBE er gode på, så er det klubbfordeler og ukentlig Onsdagstreff, treffet på Søndagen er bare en smakebit før treffet på Gol Skal også sies at merkene åpenbart trekker forskjellige menneskegrupper Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Ja det er en del forskjeller på folk på bmw/mb uten at vi skal gå inn i detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 https://www.facebook.com/statoilfuelretailnorge/videos/940816075940518/ Oops.... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 https://www.facebook.com/statoilfuelretailnorge/videos/940816075940518/ Oops.... Kult, skuffa over at det var så kort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 ja de filma i 7 8 timer....og dette var resultatet...!? Nei tror de skal lage en lenger en etterhvert... RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 haha nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Ser ut som motorsenteret på haugenstua! Er det der du mekker, eller ble det bare brukt til filming? Hørt det er billig å leie der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Skulle egentlig filme på verkstedet jeg bruker/deler med 2 andre men ble en del uenigheter etc så filmingen ble flyttet til motorsenteret ja... og ja...er man under 26 koster 600kr i året å skru der HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Kjendis og greier jo Wicky! men... ikke prøv deg... vi vet alle at du aldri har skrudd en skrue før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Kjendis og greier jo Wicky! men... ikke prøv deg... vi vet alle at du aldri har skrudd en skrue før haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 (endret) https://www.facebook.com/statoilfuelretailnorge/videos/941223009233158 (lenger version) Bitches! Jeg har skrudd MYE bil før. Er en annen ting at jeg er lat nå på mine eldre dager når jeg har penger til å betale noen for å gjøre jobben for meg Endret Mai 8, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå