Gå til innhold

Rust på F10 2011. (Alle F10, F11 eiere bør lese dette)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hei, har lest igjennom tråden og synes bmw forhandlere strengt tatt gjør mye bra for å fikse rustbobler. Hadde ikke forventa en sånn garanti når jeg kjøpte bilen. :) Men når rusten er synlig (som på bakluke, rett til venstre for bmw logo) så er det ytre påvirkning? Har nemlig to sånne.. 

Jeg spør for neste uke skal jeg til karosseri-gjengen i Jæger og få sjekka opp en boble jeg fant i lakken. 

Tror også jeg må gå ordentlig over bilen og notere meg ned evt andre godsaker jeg finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, tenkte bare si hvordan det gikk. Og tror jeg har misforstått garanti, da jeg ble opplyst om at det er 3 eller 5 års garanti på lakk (husker ikke hva han sa i farta..) og 12 år rustgaranti, dvs det oppstår rust for eks i et panel på bilen. På min bil er det listene rundt frontruta som har sånne bobler, og det gjelder da ikke i følge jæger.

Bak på bilen  hvor det er synlig rust til venstre for bmw logo så er dette ytre påvirkning og ikke bmw sin feil. Hadde ikke helt troen på at jeg ville få den uansett, men da har jeg i alle fall lært litt mer om bilhold :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...