santho96 Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Følger med her Takk for det Marcus, har du noen tråd på E91`n din ? -- -Fjerna rust, smurt inn med rustforvandleren til brunox (2komp), deretter lakkert og lagt på klarlakk -Nylakkert panserlåser, ble sandblåst før lakkering -Fått av karbon emblem, skal ha på original emblem! -Fått igjen bilen fra lakkering. Her er den ny vaska. -Etter har at bilen har stått stille og fått herdet i 17 dager, ble det lagt på voks fra autoglym.
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 her e tråden min http://bimmers.no/topic/798885-min-e91-lci-2010-m-sport/ santho96 reagerte på dette 1
thomaleo Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 gromt !!! lest igjenom hele tråden din nå, og ser ihvertfall at vi må få til en photoshot sammen til sommeren igjen!!!
Nyheim Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Den IS'n din Santho... den må være en av de heldigste her i landet, selv etter den fikk de ripene.Fornøyd med hellakkeringen? E36 med helt ny lakk slår bare ikke feil BjornarHS reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2015 gromt !!! lest igjenom hele tråden din nå, og ser ihvertfall at vi må få til en photoshot sammen til sommeren igjen!!! Takk Det må vi så absolutt Den IS'n din Santho... den må være en av de heldigste her i landet, selv etter den fikk de ripene. Fornøyd med hellakkeringen? E36 med helt ny lakk slår bare ikke feil Tusentakk for det! Var noen små ting jeg ikke ble helt fornøyd med angående lakkeringen, men det blir tatt opp igjen. Bilen blir sendt tilbake i morgen ___ Har begynt å se på Work VS MX felgene, ser at en bakfelg og en framfelg har endel kantkjøringer. Så jeg vurder å gå i innkjøp av nye ytterringer muligens. Noen som vet hvor jeg kan få taki nye ytterringer ? thomaleo reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Har begynt å tenke tanken på å bytte ut Hella front lyktene mine! Vurderer ZKW lyktene, kanskje kombinert med gul film på innerste glasset samt grøfte lysa kan gi en fin kombo med oransje blinkers (bare det ikke blir for mye) eller bare zkw lykter med angeleyes. Hva tror dere ? Slik ser den ut nå: (med hella lykter, syns de er litt små) -E36 silber med gul film på innerste lykta -En type angeleyes i zkw lykt Endret Oktober 13, 2015 av santho96
Gabz Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Kjør på med ZKW! Pent alene, pent med gule innerlykter og pent med CCFL
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 zkw ja! de lyktene du har er fæle min mening da! men skal du ha AE ringer så kjøp LED ikke CCFL som Gabz sier her!
sveigis Skrevet Oktober 14, 2015 Skrevet Oktober 14, 2015 E36 tråder er gøy.. Skal si denne bilen din er fin og,så følger med her og .
santho96 Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2015 Da blir det ZKW lykter Bare å finne noen, med glass som ikke er ned hakket i steinsprut! E36 tråder er gøy. .Skal si denne bilen din er fin og,så følger med her og . Tusentakk for det
santho96 Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2015 (endret) Har planer om å bygge opp til plug on coils, slik som værtfall BMW 6er motorene har. Siden jeg allerede har coiler fra m52/m54 så er det ikke allverdens som skal til. Noen som vet om andre som har gjort noe liggende ? Har også tenkt å prøve å gi motoren litt kaldere luft ved trekke opp en slange fra front fangeren og opp til luftfilterboksa! Her er en link til de som ikke vet va det er: http://bmw.e30tuner.com/my318is_pic_copcon.php Eneste karen på forumet som har gjort det samme som jeg vet om: http://bimmers.no/topic/767747-kaasens-z3-proskjekt-alltid-under-utvikling/Kom gjerne med innspill! NB: Går litt sagt nå, siden han som lakkert for andre gang klarte å gjør resultatet verre så nå må deler av bilen lakkes opp for tredje gang. Dette på grunn av pussestrippene ble seende gjennom klarlakken! Utrolig kjedelig nå når sesongen straks er slutt... Endret Oktober 21, 2015 av santho96 BjornarHS reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2015 Sitter på ferga hjem fra Molde, noen som kan tippe hva som er med hjem igjen ? Et must på bakhjulstrekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå