Reef89 Skrevet Mars 26, 2014 Skrevet Mars 26, 2014 Bane dekk ja. Kjøper ikke dekk til 1200.- stk vist man skal på bane, Men nankang på en E60 cruise bil er helt topp etter min erfaring. Slipper aldri med 27,5cm bredde. (aldri gjort ennå) på mine sommerdekk bak.
CrZyWiz Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Bane dekk ja. Kjøper ikke dekk til 1200.- stk vist man skal på bane, Men nankang på en E60 cruise bil er helt topp etter min erfaring. Slipper aldri med 27,5cm bredde. (aldri gjort ennå) på mine sommerdekk bak. De er fortsatt mye dårligere en tilsvarende premiumdekk, at du har blitt vant til søppeldekk er en annen sak. Ser ikke helt vitsen med å kjøpe dyre, spreke biler. Men så spare seg til fant med drittdekk, som ødelegger mye av kjøreopplevelsen.
E61525DAT Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Bane dekk ja. Kjøper ikke dekk til 1200.- stk vist man skal på bane, Men nankang på en E60 cruise bil er helt topp etter min erfaring. Slipper aldri med 27,5cm bredde. (aldri gjort ennå) på mine sommerdekk bak. Kjøpte de heller ikke for på kjøre på bane med, men måtte jo teste dem når jeg først var på vålerbanen.
Otis Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Jeg kjøper de beste dekkene utifra sikkerhet. Jeg råkjører aldri, men vil jo ha best mulig sikkerhet i en nødsituasjon. Og det gjelder jo selv om jeg kjører i 90 km/t. Trenger ikke kjøre i 160km/t for å kjøpe de beste dekkene.
Julianv Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Har aldri hatt problemer med Nankang NS-2, men når det først er snakk om å spare penger på dekk er Federal SS-595 flere hakk bedre til samme pris. Nankang er ikke akkurat det beste på vått, men har aldri merket forskjell på de og Michellin-dekkene jeg hadde på sommerfelgene. Eneste er at ved pådrag ut av rundkjøring så slipper nankang hakket lettere. Ved nødbrems har jeg aldri opplevd noe forskjell.. Kjører alltid med god margin uansett og aldri krasjet EDIT: Her var Nankang i 205/40r17 dimensjon og Michelin 225/40R17 Har faktisk akkurat kjøpt inn 4 Nankang Ns2 igjen til sommerfelgene. 215/35R19 foran og 225/35R19 bak
PenguiN- Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Kjøpte nettopp nye sommerhjul til min Audi S8 og det ble da Michelin Pilot Super Sport dekk . Nå skal jeg innrømme at jeg tidligere har vært litt gnien på dekk, så jeg er spent på om jeg vil få en åpenbaring av å kjøre på noe av det råeste som er laget av dekk til forbrukermarkedet
Otis Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Har du s8 nå? Jeg hadde Michelin pilot sport 2 før. Å Gud bedre for et bra grep!
stig. Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 De er fortsatt mye dårligere en tilsvarende premiumdekk, at du har blitt vant til søppeldekk er en annen sak. Ser ikke helt vitsen med å kjøpe dyre, spreke biler. Men så spare seg til fant med drittdekk, som ødelegger mye av kjøreopplevelsen. Noe sier meg at du ikke har prøvd nankang iløpet av de siste 2-3 åra...... har bla jobbet på dekksenter så har prøvd det meste å bare det å si at nankang ns2 og ns20 er drittdekk taler for seg,da har du ikke prøvd de. etter min mening så knuser de både kleber og fulda og falken, så det og henge ut nankang bare fordi det er china navn på det blir litt for dumt. Julianv reagerte på dette 1
K-E Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Kleber, fulda og falken er jo heller ikke noen premiumdekk, så å sammenligne de med dem beviser jo ingenting.. Nankang NS2 i forhold til Continental Sport Contact 5. Som natt og dag, etter egen erfaring. Både når det gjelder støy og grep. De fleste dekk har grep på tørr asfalt. Noe annet når underlaget er litt mer motvillig.
Thomaz Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Noen som har prøvd Dunlop sportmaxx RT? Sent from space using Tapatalk -
Kattlikzm Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Har kjørt med nankang ns2 i 2 år nå. Bytta bak dekka til continental sport contact 5 i begynnelsen av august 2013, og i den lille perioden jeg kjørte med dem merket jeg STOR forskjell. Har fortsatt nankang ns2 foran da de har masse mønster igjen. Erfaringen med ns2 er at dem er dårlig på våt føre. Dem sklir både på lav og høy hastighet. Det er selvfølgelig gøy å ligge bilen bredt i blant, men skummelt når du ikke er klar over det, særlig når du holder høy hastighet på våt motorvei. Andre ulemper med ns2 dekka er at dem er støyete (sammenlignet med conti), og dårlig på nødbremsing (igjen, sammenlignet med conti). Fordelene med ns2 er at dem har grei grep på tørt føre. Har ikke fått kjørt "aggressivt" med conti dekka enda, så kan ikke sammenligne de to. Ns2 gjorde meg ihvertfall fornøyd på tørt føre hehe ! En annen fordel med nankang er at dem koster mindre enn premium dekka, og dem gjør en grei jobb mtp på prisen du betaler for dem.
Clevion Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Noen som har prøvd Dunlop sportmaxx RT? Sent from space using Tapatalk - Yes, hadde de foran på E39en min, originale M5 felger, sammen med Sports Maxx bak, latterlig bra grep, selvom jeg hadde høy fart på våt asfalt var det aldri tegn til å miste grepet.
Thomaz Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Yes, hadde de foran på E39en min, originale M5 felger, sammen med Sports Maxx bak, latterlig bra grep, selvom jeg hadde høy fart på våt asfalt var det aldri tegn til å miste grepet. Prøve det da Sent from space using Tapatalk -
Forbiss Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Har ingen dårlig erfaring med nankang utenom støy. Dei støyer vanvittig mykje. Men til dei som sier at nankang er det største søpledekket som finnes, har dere sjekka produksjonsdatoen på dekka? Veit om et par stykker som kjøpte nye nankang for nokon år siden og dei meinte at det var livsfarlige dekk. Men det visste seg at dekka faktisk var fleire år gamle og hadde blitt harde i gummien. Dekk er jo som kjent ferskvare. stig. reagerte på dette 1
stig. Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Kleber, fulda og falken er jo heller ikke noen premiumdekk, så å sammenligne de med dem beviser jo ingenting.. Nankang NS2 i forhold til Continental Sport Contact 5. Som natt og dag, etter egen erfaring. Både når det gjelder støy og grep. De fleste dekk har grep på tørr asfalt. Noe annet når underlaget er litt mer motvillig. du sier det jo litt selv der da, det er fire ledende dekkmerker i mine øyne, michelin,nokian,goodyear, evnt kansje dunlop. å det er jo en grunn til at det er så mange andre dekkprodusenter som gjør det bra med et godt rykte. hadde alt av de andre produsente vert livsfarlig som mange her mener så hadde det jo ikke gått rundt, det sier seg jo selv. å folk misforstår meg , jeg sier ikke Nankang er best i hele verden, jeg sier bare at det er ikke dritt dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå