thomaleo Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Takk for svar! Følger det med festemidler med en slik del? Det som sitter der er jo poppet fast. Hva gjorde du? Hos meg var det skrudd fast, men er jo bare å borre ut poppnaglene å bruke poppnagler igjen Følger ikke med skruer/poppnagler nei Hvis du vil bruke skruer så burde du få tak i orginale skruer også den "muttra" som du trer rundt metallet i døra så skruen får tak i noe! Men letteste for din del er vel å bruke opp poppnagler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Nydelig bil! Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Fantastisk flott farge og morsomt med Sedan. Ta vare på smykket. Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 Takk for respons, folkens! Vindusheisen ble forøvrig byttet uten store problemer, og nå er bilen lagret for vinteren. Ser frem til våren og et par oppgraderinger thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Veldig pen og ryddig m3! Har selv en estoril blå. Har gjort litt diverse med understellet på min nå i vinter. ta gjerne en kikk innom tråden min. kjøpte Eibach ProStreet S coilovers til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Veldig pen og ryddig m3! Har selv en estoril blå. Har gjort litt diverse med understellet på min nå i vinter. ta gjerne en kikk innom tråden min. kjøpte Eibach ProStreet S coilovers til min Takk for det! Følger med på tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Sett gjennom begge trådene dine. Herlige biler du har Henrik. Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Sett gjennom begge trådene dine. Herlige biler du har Henrik. Takk for det, du! Lite oppdateringer fra denne kanten, men det tar seg nok opp utover våren når M3'n er ute av dvalen. Mulig konebilen (E81) får luftet seg på en isbane i nær fremtid Den gamle sliteren (E39 525iT) har jeg ikke tatt meg bryet med å lage en tråd på. Men for daglig bruk, er nok den sistnevnte den beste bilen jeg har hatt. bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 Tok sin tid, men endelig er M3'n ute av vinterdvalen har hatt noen tanker om salg, da jeg opplever at tiden ikke helt strekker til ,men time will show... Legger ved sesongens første bilde (noe filtrert via en Iphone) bimmerR, BimmerAnders og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Tullball! Du skal jo selvfølgelig ikke selge. Hva skal du da kose deg i langs svingete veier? R Andersen, Marius2002 og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 12 minutter siden, StigJ skrev: Tullball! Du skal jo selvfølgelig ikke selge. Hva skal du da kose deg i langs svingete veier? Kanskje på min FUJI landeveissykkel som jeg heller ikke har tid til å bruke? Neida, har lyst til å beholde bilen men må innrømme det har blitt lite tid til den det siste året. Får vel heller ta meg sammen og bruke litt penger på den, slik at det ikke "lønner seg" å selge den R Andersen, StigJ og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Det er en fin filosofi du har i tankene nå. Føler det er håp for deg. Jeg kaster ganske store summer på bilen min i disse dager. Viktig å sørge for at man taper masse penger ved et potensielt salg! Bare begynn å kast penger på bilen så skal du nok se at disse tankene ordner seg. Til tross for at jeg prøver å gå frem med et godt eksempel så vet jeg ikke helt om dette innlegget hjelper på. Men håper ihvertfall på å se mer til bilen din her i tråden. Uansett, lykke til med valgets kvaler. Henrik K og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 On 25.4.2016 at 0.20, bimmerR skrev: Det er en fin filosofi du har i tankene nå. Føler det er håp for deg. Jeg kaster ganske store summer på bilen min i disse dager. Viktig å sørge for at man taper masse penger ved et potensielt salg! Bare begynn å kast penger på bilen så skal du nok se at disse tankene ordner seg. Til tross for at jeg prøver å gå frem med et godt eksempel så vet jeg ikke helt om dette innlegget hjelper på. Men håper ihvertfall på å se mer til bilen din her i tråden. Uansett, lykke til med valgets kvaler. Litt usikker på om innlegget ditt hjalp jeg også tenker jeg starter med noen mindre oppgraderinger, og så ser jeg om entusiasmen øker på utover våren bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Selvsagt skal du ikke selge. Kommer til å angre, hilsen en som vet alt om det der... bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Tenk på "all" skatten du sparer ved å ha E36n da. E36 er jo rene skatteparadiset. Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå