Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Liten aks test idag, (med slitte vinterdekk bak, så hjelper nok på å få skikkelige sommerdekk!)
I følge timestamp 6,4sek, (minus litt "død" tid i begynelsen.
 

Blir litt tamt, så skal bli godt å få tak i ny turbo, dyser og intercooleren montert :)

  • 3 months later...
Skrevet (endret)

Ja da var det endelig på tide med noen nye oppdateringer.... :)

 

Har vært travelt i det siste, oppussing av hus, salg av R34 Skyline GT-R (solgt for 500k) og R33 Skyline GT-R (solgt for 300k)

post-80840-0-96210800-1437857355_thumb.j

 

Da var orginal M5 front fanger i hus, skal leveres til lakking over helga, venter på brukte M5 innerskjermer, og når alt er på plass, så skal front fanger og framskjermer skiftes... Ser fram til det. :)

Endret av RB26DETT
Skrevet

Rett og slett av uvitenhet må jeg spørre: Er det så stor forskjell på m-sport front og m5 front?

post-80840-0-77246200-1437870552_thumb.j

 

I bildet vedlagt er det markert hvor forskjellene er, 

1. M5 har "glatt" kant, dvs. ingen overgang.

2, M5 har rett kant, ikke skrå på slutten av splitter.

3. M5 har litt "kant" ved sammenføyninga, og er ikke avrunda som m-tech.

4. M5 har ikke tåkelys.

5. M5 har litt breiere splitter kontra M-Tech.

 

I tilleg er front gitteret i M-tech 3 delt, 2 små deler på sidene og en stor på midten. + Åpning rett inn uten nett på sidene., M5 har gitter i hele hoved inntaket.

 

M5 fangeren ser mye mer brutal ut, man må studere det litt, men eg ser lett forskjell.. :)

Dessuten har M5 fangeren bedre luftekanaler til bremsene, som alltid er greit, (har jo også M5 bremser)

Skrevet

Takk for oppklaringen!

Ser jo det jeg også nå at m5 fronten ser hakket vassere ut.

Og jeg som ikke hadde tenkt å koste på bilen særlig mye mer .... :P

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Da var M5 front fanger og framskjermar montert.

post-80840-14452733020228.jpg

KW street comfort coilover monteringa gjekk ikkje heilt etter planen dog, meininga med coilovers var jo å få senka bilen litt, ikkje få den høgare. Som dere ser, er klaringa i minste laget, dette med coiloverene på topp og 5mm spacer på hver side. Skal prøve 15-20mm spacer og sjekke om det er nok til å få klaring som holder til å få senka bilen 10-20mm lavere enn std. M-Tech.

post-80840-14452733185094.jpg

Må justere litt på fronten, må få tak i m5 luft inntak til bremsene og montere innerskjermer.

post-80840-14452733339735.jpg

Skrevet

Har lest gjennom tråden din nå og skal si det ikke står på oppgraderingene.

Gøy tråd å lese ,så håper på stadige oppdateringer.:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...