Gå til innhold

Min E61 530dAT Siste oppdatering: Straight quad pipe, SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Har komplett nye skiver/klosser og nye Poweflex caster foringer. Håper det blir bra etterpå :)

Alright, det blir nok bra det... :)

Gi ein tilbakemelding på foringene, muligt det blir Powerflex når mine må byttes eingang i framtida.... :)

 

Noen her inne som har montert M5 instrument? Brukte? Har bestilt meg dette nå, brukte så disse må kodes om med VIN nr. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg.. En ting.. Kan du montere AUX? Er du og dyktig på diverese programering på E60? :)

Jada, aux er easy peasy å montere, har koda litt forskjelligt på E60 ja, så det kan vi ordne... :)

 

Har koda folding mirror, mp3 støtte, seat heat menu idrive auto, seat heat slider, automatisk lukking av takluke/vindu ved regnvær, digital speedo i cluster, ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, det blir nok bra det... :)

Gi ein tilbakemelding på foringene, muligt det blir Powerflex når mine må byttes eingang i framtida.... :)

 

Noen her inne som har montert M5 instrument? Brukte? Har bestilt meg dette nå, brukte så disse må kodes om med VIN nr. osv.

Husk at det er forskjellige målere.

Noen har forsøkt dette og noen ting det fungerte, men de fikk feil i dashbordet.

Problemet er hvis den oransje lille skjermen viser giret engasjert: med SMG 1, 2, D1, D2 eller med Steptronic M1, D og DS. Endel koding må til ,men det går vel kanskje på ett vis. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er forskjellige målere.

Noen har forsøkt dette og noen ting det fungerte, men de fikk feil i dashbordet.

Problemet er hvis den oransje lille skjermen viser giret engasjert: med SMG 1, 2, D1, D2 eller med Steptronic M1, D og DS. Endel koding må til ,men det går vel kanskje på ett vis. ?

Ja, man har oljetemp måler på M5, istedenfor vaccum/forbruks måler.

Men sensoren skal visstnok være der på 530d og (oljetemp) så det skal visstnok fungere.

Ellers er det problem med VIN nr. i instrument, og VO, men planen er å ta backup av begge eepromene i instrumentene, og deretter skrive eepromen fra 530d over i M5 instrumentet, og deretter kode inn igjen oljetemp måleren. Da stemmer VIN, og steptronic/SMG alarmen vil ikkje komme opp...  :bounce:

 

 

Skal vi være venner??? Hehehehe.. Neida. Men dette høres intressant ut. Skulle gjerne hatt MP3 og Aux :) Og kanskje resten og.. ;)

Hehe, skal få koda det du trenger, ingen problem det. Er offshore for akkurat nå, men gi ein lyd når eg på land igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke disse strekene på turtelleren indikasjon på oljetemp? Er hvertfall ikke for vanntemp, for nå har jeg bytte EGR og hoved termostat og tempen ligger nøyaktig på 90-92 grader, mens disse strekene er fortsatt ingen endring på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under "liker" står det "svar". Finn innlegget du vil sitere, trykk svar og skriv :)

Multisitat gir deg flere hvite felt, dersom du vil svare flere enn én. Da bare trykker du multisitat på alle innleggene du vil svare på, så trykker du på reply (dukker opp en ny knapp som flyter på skjermen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke disse strekene på turtelleren indikasjon på oljetemp? Er hvertfall ikke for vanntemp, for nå har jeg bytte EGR og hoved termostat og tempen ligger nøyaktig på 90-92 grader, mens disse strekene er fortsatt ingen endring på :)

De strekene til høyre er motor temp. Går ned til 3 streker ved normal drifts temp. Gjelder for øvrig kun preface bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...