Gå til innhold

M3 3.0

Share

Anbefalte innlegg

Hentet meg en M3 i sverige på mandag..

Det er en 1994 modell 3.0 liter coupe uten soltak, Alcantara-interiør og spoiler.

Visningstime på Billingstad på Mandag og forhåpentligvis engangsavgift og skilter samme dag :)

Hva synes folk om fargen? Avus-blå heter den :)

Mer kommer.

Gg3GpTH.jpg?1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne lå ute. Så ut som en veldig pen bil, tross høy km.stand. Var den som beskrevet?

Ja den var like fin i virkeligheten. Motorrom og bil var ren og pen. Jeg falt for original-tilstanden.

Den har gått 207.000 KM. Synes ikke det er så hakkanes gæli på en 1994 modell egentlig... 10.000 i året? 

Bilen synes jeg er pen, veldig orginal bil. Det er litt sprekker i det skallet rundt bakpotta men selve potta er hel.

Ellers så er jo alcantaraen litt slitt, men alt i alt en veldig ryddig bil. 

Dekk var fine og motorrom og interiør er i fin stand for alderen.

Var eid av Kona til gubben som solgte den, hun har brukt den som konebil men fått seg en ny XC60 nå.

Aldri vinterkjørt ( dette er jo litt klisje men det han sa iaf)

Tok en prøvetur og da dro han den opp i nesten 200 på lokale veier med relativt store rattutslag for å vise "hur stabil den va " ... ha ha...

Var litt hvit i knokene.

Men den går godt synes jeg, virker ikke som det er så mange gamper på beite... 

Bilen har jo runda 200.000 - men jeg synes den mekanisk virker spot on. Motoren sviver pent og bilen er tight og fin :)

Bestilt ny girspak og skinn fra schmiedmann nå, skal se om jeg finner en pen bakpotte uten skallsprekk og. 

Ellers er det skiftet oljer og sjekket ventiler i oktober og dekkene er nye, så er bare tut og kjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil!

Siklet mye på denne i sommer da den først lå ute, var i kontakt med eier men endte opp med en E36 Alpina...

Så denne lå ute nå uken som var, likt denne bilen svært godt som den er i orginal stand, farge,interiør og exteriør...

Igjen, masse gratulasjoner!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...