Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet meg en M3 i sverige på mandag..

Det er en 1994 modell 3.0 liter coupe uten soltak, Alcantara-interiør og spoiler.

Visningstime på Billingstad på Mandag og forhåpentligvis engangsavgift og skilter samme dag :)

Hva synes folk om fargen? Avus-blå heter den :)

Mer kommer.

Gg3GpTH.jpg?1

Skrevet
  På 9.4.2014 den 13.57, A.Sørensen skrev:

Gratulere med flott bil som ser bra ut og går godt;) hold den slik,kansje andre felger?

Tja, hvilke felger da? Er ikke de som sitter på nå kledelige da?

Skrevet
  På 10.4.2014 den 5.10, Evenol skrev:

Så denne lå ute. Så ut som en veldig pen bil, tross høy km.stand. Var den som beskrevet?

Ja den var like fin i virkeligheten. Motorrom og bil var ren og pen. Jeg falt for original-tilstanden.

Den har gått 207.000 KM. Synes ikke det er så hakkanes gæli på en 1994 modell egentlig... 10.000 i året? 

Bilen synes jeg er pen, veldig orginal bil. Det er litt sprekker i det skallet rundt bakpotta men selve potta er hel.

Ellers så er jo alcantaraen litt slitt, men alt i alt en veldig ryddig bil. 

Dekk var fine og motorrom og interiør er i fin stand for alderen.

Var eid av Kona til gubben som solgte den, hun har brukt den som konebil men fått seg en ny XC60 nå.

Aldri vinterkjørt ( dette er jo litt klisje men det han sa iaf)

Tok en prøvetur og da dro han den opp i nesten 200 på lokale veier med relativt store rattutslag for å vise "hur stabil den va " ... ha ha...

Var litt hvit i knokene.

Men den går godt synes jeg, virker ikke som det er så mange gamper på beite... 

Bilen har jo runda 200.000 - men jeg synes den mekanisk virker spot on. Motoren sviver pent og bilen er tight og fin :)

Bestilt ny girspak og skinn fra schmiedmann nå, skal se om jeg finner en pen bakpotte uten skallsprekk og. 

Ellers er det skiftet oljer og sjekket ventiler i oktober og dekkene er nye, så er bare tut og kjør :)

Skrevet

Ja, jeg syns også den så veldig pen og velholdt ut. Som du sier er ikke 207tkm så mye når den er 20 år gammel... :)

Blir nok en hyggelig pris på denne ferdig registrert!

Skrevet

Gratulerer med fin bil!

Siklet mye på denne i sommer da den først lå ute, var i kontakt med eier men endte opp med en E36 Alpina...

Så denne lå ute nå uken som var, likt denne bilen svært godt som den er i orginal stand, farge,interiør og exteriør...

Igjen, masse gratulasjoner!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Nydelig bil dette her, original og fin :) Håper du legger ut flere bilder og av interiøret også.

Behold felgene som står på nå, de er helt riktige på en E36 M3 som er original :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...