martsimo Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 (endret) Som følge av en innbyttehandel er jeg nå eier av en 1989 mod E34 M5 3,6 (en drømmebil for meg) i svært akseptabel stand med tanke på alder. (Dårlige bilder da de er tatt med mobil kamera, vil komme bedre etterhvert som rettferdiggjør bilens stand og farge) Bilen er pr i dag svensk registrert Bilen er i original og "urørt" tilstand. Alt av utstyr fungerer helt topp, ingen feilmeldinger på kjørecomputer osv. Elektrisk takluke, speil, vinduer og nakkestøtter bak Km stand: 160 000 Original kassett spiller er byttet ut til en Pioneer Headunit, men har original spilleren. Full historikk og service hefte på bilen. Fargen kommer ikke til sin rett på bildet, men den heter BMW-macaoblau-metallic "Turbin" felgene er fremstår også som meget pene. Det skal ikke gjøres mye med denne bilen bortsett fra vedlikehold og pleie da den fremstår slik jeg ønsker at den skal være. Vil komme oppdaterte bilder etter polering bil og behandling av interiør. Endret Februar 14, 2015 av martsimo Andy520iA og Cbrooen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Gratulerer med lekker M5. riktige felgene har den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnårhsen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Du som stakk avgårde med denne, ja. Sikla lenge etter den når den lå ute. Gratulerer i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Takk for det:)Ja den endte opp hos meg, men det er dessverre litt usikkert om jeg kommer til å beholde den da jeg har en hytte som trenger litt pleie også.. Men får se det litt an, veldig artig å være M5 eier igjen, og den jeg hadde tidligere var ombygd, så dette føles mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Veldig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Gratulerer med nydelig bil Utrolig kjekke biler å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Takk for det.. Er ute på jobb offshore nå, så får slenge ut noen bedre bilder når jeg kommer hjem. Felgene er så som så å se til, men de gjør bilen "komplett".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Gratulerer! Meget pen bil ser det ut til å være! Hvis jeg husker rett av de som har ligget for salg, er denne svensksolgt som ny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Ja, det er ikke mye å utsette på denne som jeg vet om pr i dag, men selv om den er velholdt så kan det vel altids dukke opp noen overaskelser her ogsåSolgt ny i Sverige ja OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Er det noen som har originale M5 "Throwing Stars" felger for salg? Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Samme felgene som du har fra før. Kun selve kapslene/viftene som trengs å byttes ut med stjernene. Så behold viftende og få tak i noen stjerner. Så har du litt å velge i martsimo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Veldig pen bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Heldigris. Denne var pen,helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Nydelig bil Godt å se en slik bil i helt urørt originalstand, med de klassiske turbinfelgene som bare er helt riktig på en 3,6 liter. Du må ikke finne på å bytte ut disse, ikke noe galt med trowing star felgene men de "tilhører" 3,8 litern spør du meg Godt du skal ha skilter på den, originale E34 M5 sedan med skilt er det neimen ikke mange av i Norge... martsimo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Denne så Veldig strøken ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå