Dal-z Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Har vært på tanken på å fjerne hele emblemet og, men syns det på en måte kan rettferdiggjøres på en 330i! Tiden får vise hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Skal bare være BMW merke Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Må bare Spørre, har prøvd å Google litt men blir ikke no klokere Hvor nye nm skal egebtlig studsa skrus til med? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Hehe.. Spør du meg, spør jeg deg Har ikke peiling, jeg smurte de godt inn med loctite og stramma til det jeg syns virka passelig, enkelt og greit. Ettersjekka her om dagen og de satt fortsatt godt Sorte nyrer kom forresten i posten i går, endte også opp med å bestille meg et sort 330i emblem på eBay siden det ikke kosta mer enn 100 kroner inkl. frakt. "Blackline" lykter blir bestilt i dag, må bare finne ut hvilke jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Kjør på med originale blackline-lykter. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Frister å kjøpe originale, det eneste som stopper meg er det at uoriginale fås til halve prisen.. Har ikke funnet noen brukte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Aha da prøver jeg det ;p blir nok bra med sorte nyrer! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Sorte nyrer er montert, men har ikke tatt noen bilder av bilen forfra i det siste. Har også plasti dippa de siste listene, men der dreit jeg meg ut når jeg skulle ha av maskeringa og reiv av litt på lista, så det ser ikke bra ut.. Vurderer å få de foliert elns. Har også gjort ferdig det lille prosjektet baki bagasjen i dag og er fornøyd med hvordan det ble, ble akkurat som planlagt Fikk også eksosstussen i dag, gleder meg til å få den på! Fangerne er ferdig lakkert og på vei i posten, på fredag skal jeg få litt hjelp av en kompis, så skal vi se hvordan vi skal få "bredda" frontfangern så den flusher bedre med skjermen. Prøver først med den som står på nå før vi prøver på den nye. Det er også planlagt at bilen skal rubbes/poleres etc. i helga, så ting skjer! Noen bilder Har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den ledninga enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Pent pent hvordan folie bruker du til listene? Altså vindus listene Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Der har jeg brukt Plasti dip Men vurderer å få de foliert for å få en bedre finish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Blir meget bra dette her, la for all del 330I merket stå. Finnes dusinvis som setter på dobbelstusser på sine 318I og da må du med krutt under panseret skille deg fra disse Men kjøp originale Blackline lykter, vet det er fristende med halvpris på uoriginale men kvaliteten og finishen er langt ifra den samme. Disse blir fort matte og dugger på innsiden har jeg sett ved flere anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Der har jeg brukt Plasti dip Men vurderer å få de foliert for å få en bedre finish. Ja jeg så du skreiv det men tenkte hvis du skulle foliere de, hvordan folie skulle du bruke? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Blir meget bra dette her, la for all del 330I merket stå. Finnes dusinvis som setter på dobbelstusser på sine 318I og da må du med krutt under panseret skille deg fra disse Men kjøp originale Blackline lykter, vet det er fristende med halvpris på uoriginale men kvaliteten og finishen er langt ifra den samme. Disse blir fort matte og dugger på innsiden har jeg sett ved flere anledninger. 330i merket skal bort... til fordel for et sort 330i merke Har faktisk allerede handla meg et par replicalykter som er på vei i posten, tiden får vise om jeg blir fornøyd eller ei.. Håper på det første, så klart Ja jeg så du skreiv det men tenkte hvis du skulle foliere de, hvordan folie skulle du bruke? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Åjaa, nei, så langt i prosessen har jeg ikke kommet meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Haha si ifra hva du lommer over kanskje jeg gjør det samme ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Yea, kommer nok til å oppdatere her i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå