Gå til innhold

Min Alpinhvite F01 Widebody. Bilder side 10.


 Share

Anbefalte innlegg

Sikla ofte på den på finn.no.. Eneste jeg synes ikke passet var krom eksosstusser når alt annet er sort... Men det er sånne ting misunnelige folk sier...haha :P

 

grattis med dritfeit bil!!!

 

 

Hva er forresten flytende bremseskiver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikla ofte på den på finn.no.. Eneste jeg synes ikke passet var krom eksosstusser når alt annet er sort... Men det er sånne ting misunnelige folk sier...haha :P

grattis med dritfeit bil!!!

Hva er forresten flytende bremseskiver?

Grom bil med syyyke bremser :o

Flytene er an navet på skiven ikke henger fast i bremseområdet :)

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90, gleden er spesielt stor når DU synes bilen er fin, hehe! hadde forventet en skikkelig kjøl-haling av deg :P så, takk!

 

Takk til dere andre også :D!

 

Enig i at stussene burde vært blank sort, men finnes det blank sort lakk som holder uten å slippe da ? Stussene finnes ikke i sort originalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det er flere i USA som har pulverlakkert (?) enderørene blank sort og at dette skal holde. Jeg ville imidlertid beholdt de blanke, det er pent. Du tar igjen det blanke i kantene på felgene. Jeg har også fått lakkert alt krom på min alpinhvite F11 til blank sort, men har bestilt endestusser i krom. Sorte eksosutløp forsvinner fort, men det kan ha en sammenheng med at diffuseren er mørk, mens her så er alt hvitt slik at endestussene uansett vil bli mer synlige.

 

Har du vurdert å bytte lista bak tilbake til krom eller eventuelt lakkere den i bilens farge? :) Foliere taket blank sort kan jo også være en mulighet, det blir bra på 3- og 5-serie, men kan hende det ikke kler 7-serien like bra. Må nesten se slikt på ekte, og ikke bare på bilder, for å se bilens rette proporsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...felgene er bling men ikke bodykittet? haha :P En sjuer MÅ ha store felger...20toms Alpina forsvinner når bilen er såpass svær og brei...felgene kler bilen som bare det!

 

 

En leppe på bagasjen tror jeg blir litt for mye....ser mye finere ut slik den er nå...Er vel en bitteliten vipp på bagasjen allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger denne, satt å vurderte den nå når den sto til salgs og blei litt forundret for 2 dager siden når jeg skulle inn å kikke på den igjen at den var vekk. nå ser jeg jo hvorfor... :P

 

Syns du burde beholde pottene slik de er.

 

Denne bilen er jo helt rar- Det skal ikke funke å sette på masse styling på en 7 serie... men dette funker så bra. Har sett den en del rundt om i SSP sitt eie og den er fantastisk fet.

 

Gratulerer så meget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...