Gå til innhold

Min Alpinhvite F01 Widebody. Bilder side 10.


 Share

Anbefalte innlegg

Mye hyggelige kommentarer her!

 

Idag har jeg våtslipt begge lyktene foran og det ble stor forbedring...98 000km setter sine spor på klart glass :smile:

 

Jeg har også litt snacks på vei i posten, dog ingenting veeeeldig wow :P

 

MEN!

 

Jeg trenger fortsatt hjelp til å velge hva jeg skal ha på de nye skiltplatene...se her:

 

http://www.lator.no/display.aspx?menuid=1&prodid=864

 

Tenkte på "Big #7" "Big daddy" eller "W I D E"...??

 

Må være lov å være litt bråkjekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hyggelige kommentarer her!

 

Idag har jeg våtslipt begge lyktene foran og det ble stor forbedring...98 000km setter sine spor på klart glass :smile:

 

 

Mener jeg leste noe i instruksjonsboken på min F11 at lyktene ikke måtte våtslipes, ettersom da forsvinner et lag med noe UV-beskyttelse som forhindrer falming av lykteglasset. Er dog ikke helt sikker på dette, men kan være verdt å sjekke opp om du må legge på noe nytt, så du bevarer lyktene hele og fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsluttet med sealer på  lyktene så de holder seg pene :smile: Liker å dulle med bilen så det er helt greit om jeg må freshe opp lyktene innimellom hvis det trengs :smile:

 

En ting jeg lurer på..jeg har "S614A   Internet preparation" hva må da til for å få internett i bilen ? altså muligheten til å lese på vg.no osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med herlig kjøremaskin, men jeg må nok føye med i rekken sammen med EHD om at sylingen ikke falt helt i smak. Du skal ihvertfall ha cred for at du velger noe utenom det vanlige. Hvor lenge skal du ha bilen denne gangen? Èn måned?  :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrig sett denne bilen før i denne tråden jeg da. Men er det ikke E38 så legger jeg jo ikke merke til biler :P

Jeg er heller ikke stor fan av stor styling. Men denne var hvertfal ikke helt overkill.

Det som plager meg mest her er at det er brukt så mye cash på denne stylingen. Også er det så stor glippe mellom hjulbuen og fanger på den bredda delen.

Ellers ser det meget forseg gjort ut.

Jeg fåreslår også blank list på bakluka. Syns egentlig ikke den svarte passa der. Eventuelt ha den i samme farge som bilen.

Jeg har også shadowline. Men med blank list på luka. Syns det er best sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere hyggelige kommentarer! hehe, jeg er ikke overasket over at saltkjelen underkjenner...! men i forhold til det du spør om så håper og tror at jeg kan ha denne bilen en stund :-)

 

Er jo ingenting chrome på bilen i det hele tatt..kun stussene og kanten på felgene...synes det er pent med svart list på bagasjeromsluken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...