Gå til innhold

Freakshow´s Bmw E46 330iat


 Share

Anbefalte innlegg

Sånn sett er BMW ganske enkelt og skru på :D og jeg er ikke flink til å skru bil :P

Nei trur ikke demperane har vært byttet siden bilen var ny! Så ja det sitter godt fast :(

Er spent på hvordan det blir å bytte bak -.-

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være det er enkelt, men det er montert på en helt annen måte enn de bilene jeg har skrudd av fjærbein fra.. :P Så er vel der jeg er litt skeptisk, men er vel enkelt når jeg først kommer i gang. Mer spent på bak, da det er sedan.. :ph34r:

 

Får satse på at du får det enklere når du skal skifte bak haha. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte dempere foran på e39 var vel ganske så enkelt om jeg husker riktig! :P bak også ^^ bare jævlig trangt med fjæra! :P er vel et helvette bak på sedan siden du må av med hatthylla! :P så det er noen timers skruing for å si det sånn! :P

 

 

haha ja håper virkelig det! xD

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHOHO! ting går virkelig min vei denne helga! nå må jeg faen meg ha nye spindler også -_- jesus jeg er SÅ LEI!!!!!
takk gud for gode kompiser som hjelper! og sånn at jeg får låne bilen til en kompis! :P

får ringe koed i morgen og se om jeg får tak i noen brukte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det ble mye ekstra av å "bare montere coilovers". :P

 

Hvilke coilovers gikk du for? Jeg skal kjøpe til min også, men vet ikke hvilket merke jeg skal gå for. Gidder ikke bruke mer penger enn jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det ble mye ekstra av å "bare montere coilovers". :P

Hvilke coilovers gikk du for? Jeg skal kjøpe til min også, men vet ikke hvilket merke jeg skal gå for. Gidder ikke bruke mer penger enn jeg må.

Ja ble fort jævlig nye ekstra! [emoji85] nei jeg hadde samme tanke som deg så jeg gikk for ta technic coilovers. Bestilte fra Tyskland da fikk jeg coilovers, tårnlager foran og bak, også bumpstopp og støvmansjetter bak :)

Har du fått deg E39, Frode?

Var nok e46'n han prata om [emoji12]

Nei, E46. Er vel det det er snakk om her?

[emoji106]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...