RS-Heggem Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Ga 4 løk selv, syntes faktisk ikke det var så ille, siden det er vanskelig å skaffe. Dog uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Godt og høre at jeg fikk en fin pris. Lønner seg ofte og ta en titt på blocket. Ihvertfall for oss som bor forholdvis nære. Men sant skal sies disse hentet jeg et godt stykke ned i sverige så brukte vel 6-700 i fuel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Jeg sitter mer enn mindre konstant på blocket, finn, ebay, ebay kleinanzeigen, noen sider fra nederland, pluss us forum. Men bor midt i Norge, så alt er temmelig langt ifra. Men jeg hentet felgene via arbeid, så jeg hentet de gratis. Har selv kjøpt flere felgsett på blocket (bbs rs) å tatt med meg til Norge, å fått gratis tur og vel det. Husker min forrige 525d brukte 0.64 med høy snittfart nedover og opp fra sverige. Fylte rett etter grensen inn i se, og litt lenger ned på tur hjem fra malmø. Kongebiler hvertfall. Min nye har ny turbo, å det må jeg si er et hav av forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Min nye har ny turbo, å det må jeg si er et hav av forskjell. Hvordan? større eller? ville da tro at funket Turboen så funket den? hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Ikke større turbo, men den funker nok litt bedre tenker jeg. Slik som den forrige jeg hadde burde non fått ny turbo. Jeg går ut ifra en slitt turbo med slitte lager ikke gir så mye luft inn i motoren som en ny. Det føles hvertfall slik. Den er ikke justert på noen måte, så noe må det være. Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Bare noe du innbiller deg det Heggem Men er ute etter 2 stk 10" Style 95 til en grei penge så om du veit om noe så hyl ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 (endret) Bare noe du innbiller deg det Heggem Men er ute etter 2 stk 10" Style 95 til en grei penge så om du veit om noe så hyl ut. Jeg fikk 4 9" serru men burde jo hatt 10" bak. Endret August 19, 2015 av Hefner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Tviler på at det er noe jeg inbiller meg men. Har hatt 1 530d og dette er min andre 03 525d, å turboen varver mye villigere hvertfall. Så jeg holder en knapp på min teori uansett. Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Veldig fin bil du hadde der! nesten helt lik som min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 Takk for det du....ja litt av en kjerre vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Ja absolutt! Fantastiske biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Satt som et skudd! Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Dette ble bra Ole! Alltid likt de felgene, er de til E38 orginalt? Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Satt som et skudd!Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå