Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

fikk tak i 2 lite brukte gsp uniball topplagre som ble montert på lørdag og fikk den del mer camber framme så fant ut at 10mm spacer ikke blir nok poke så 25mm skrudde spacere blir sendt idag  :bounce:  topplagrene bygde ca 1,5cm mer enn de eg hadde på så må stille litt ned(5cm å gå på av gjenger). bilen står no over graven og klar for bærearm og endeledd bytte :)

 

F7FBE33C-CCB4-41E8-8CF4-AD4DAC481FDE_zps

 

her med 2x10mm spacere

997F4D1A-01E4-4A91-9FF3-8B09231E0922_zps

 

0EF9D06B-65E9-4BEF-A2CF-B5F3FCB3C69B_zps

 

alltid styr å få den inn over graven..

51357B54-33D5-440E-8EA6-18501628B3E8_zps

 

B281E338-1A32-4B4D-A059-4613B707378E_zps

 

E72600AA-076D-4420-9806-CF6F9FFF9B29_zps

 

lurer og litt å bytte til poly i bakre bærearmsforingen, får med 2 stk nye org foringer, men lurer på å selge de.

Endret av WilliamW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaste bort penger på nye spacere om du er ute etter nye felger :P?

Og hvor kjøpte du spacerene fra :)?

er jo noe eg kan selge videre/bruke seinere :) fikk de for 500 brukt så då var det ikke så gale.

 

dog på utskikk etter en nye bruksbil av merke bmw som eg kan bruker spacerene på seinere :)

Endret av WilliamW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er populært å kjøre mye camber og spacing hos enkelte, men blir det ikke litt upraktisk i lengden? Mtp at (bak)dekk blir raskere slitt, det vil være mer møkk rundt hjulbuen når det regner, samt at felgkant såpass nærme hjulbuen må vel enten være risk for subbing eller veldig stivt understell. For å ikke prate om at det antaglivis blir full teknisk om man blir stoppet på veien.

 

Jeg ser bare ikke for meg at jeg hadde gjort noe tilsvarende på min bil, så det hadde vært spennende å høre hvilke tanker folk har når de begynner med noe slikt? Er det bare for utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er populært å kjøre mye camber og spacing hos enkelte, men blir det ikke litt upraktisk i lengden? Mtp at (bak)dekk blir raskere slitt, det vil være mer møkk rundt hjulbuen når det regner, samt at felgkant såpass nærme hjulbuen må vel enten være risk for subbing eller veldig stivt understell. For å ikke prate om at det antaglivis blir full teknisk om man blir stoppet på veien.

 

Jeg ser bare ikke for meg at jeg hadde gjort noe tilsvarende på min bil, så det hadde vært spennende å høre hvilke tanker folk har når de begynner med noe slikt? Er det bare for utseende?

 

bare se på framdekka hans da! :P er jo på stria der også xD

 

men syntes igrunn du har fått såppas mye camber nå at det har godt overt til å bli harry istede for cleant :)

 

må nesten si meg litt enig der 8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må lide for skjønnheten ;)

men syntes igrunn du har fått såppas mye camber nå at det har godt overt til å bli harry istede for cleant :)

Bak skal eg ikke kjøre med så mye camber, då kan eg bare si hade til de dekkene etter 1 uke :P litt for lavt innpress for å presse de innafor uten for mye camber :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...