[P-Man] Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Jeg har troen på vinge med flapp, men ikke akkurat denne vingen, Den er litt for avrundet i hver ende syns jeg. GT-vinge med flapp hadde denne bilen kledd vil jeg tro, da vil jo flappen kunne bli litt bredere også...Forøvrig fantastisk bøllete bil, og jeg er misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Litt skeptisk selv for å være ærlig, men hver sin smak! Og du har jo hvertfall noe som ikke alle har Men holder en knapp på LTW. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 6 timer siden, [P-Man] skrev: Jeg har troen på vinge med flapp, men ikke akkurat denne vingen, Den er litt for avrundet i hver ende syns jeg. GT-vinge med flapp hadde denne bilen kledd vil jeg tro, da vil jo flappen kunne bli litt bredere også...Forøvrig fantastisk bøllete bil, og jeg er misunnelig derfor eg er litt i tvil eg også får se når vingen og flappen får seg litt lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 var så fint vær så fikk tatt litt bilder i bedre lys sandersander og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Holder mer på LTW jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 LTW er oppbrukt... HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Neh. Bare populært fordi det er det som er penest thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Elsker det! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Pent med LTW Highrise, men kjekt at noen prøver noe nytt og Kom på jeg har noen bilder av en kompis sin m3 i nogenlunde lik farge (daytonaviolett) med den gs-carbonvingen med flip, tenkte jeg kunne dele bildet her siden du kansje får litt samme looken som den williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 Litt ulike meninger er det nok ja har ikke fått gjort noe mer med bilen då tiden har gått på kompis sin nyinkjøpte e21, orginal 323! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 Legger dette igjen her eg senterdekslene er ikke helt ferdig endå, men får det tilbake i løpet av neste uke MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Åh. Er det dine senter som er inne til pulverlakk her nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 30 minutter siden, StigJ skrev: Åh. Er det dine senter som er inne til pulverlakk her nede? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Tenker vingeflappen har fin bredde jeg Valsen på jobb er ikke breiiere williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 Akkurat komt hjem med nye bilen 2009mod e90 320d LCI! Ikke noe utstyrsbombe, men over middels grei bruksbil. Sndvik, Nyheim og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå