Daniel. Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Ble grei høyde det der Er jammen ikke ofte jeg ser E9x på stålfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 23 minutter siden, DanielStance skrev: Ble grei høyde det der Er jammen ikke ofte jeg ser E9x på stålfelger Grei høyde ja, setter deg sikkert litt mer heheh, litt flaut å kjøre rundt på de, men de eg fikk med bilen så det får gå fram til sommerdekk kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Hvor ble det av hjulkapslene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Var i Hamburg for ett år siden. Shitload med biler på stålfelger. Ikke tull en gang.Tror jeg så en 330i med stålfelger. Så lenger det ikke er et rustlag over hele så er det nå greit spør du meg. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Flotte biler, begge to! Gratulerer med den siste Følger med! 2 minutter siden, E.C. skrev: Var i Hamburg for ett år siden. Shitload med biler på stålfelger. Ikke tull en gang.Tror jeg så en 330i med stålfelger. Så lenger det ikke er et rustlag over hele så er det nå greit spør du meg. Haha, spesielt! I Tyrkia for noen år siden, så fikk jeg øye på en sølv 330Ci cab med 17"-ish stålfelger og kapsler. Sikkert importert på helårsdekk. Og dette i en by som alltid har sommerføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 31 minutter siden, DanielStance skrev: Hvor ble det av hjulkapslene da? Ligger baki bilen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 19 minutter siden, Thundercoil skrev: Flotte biler, begge to! Gratulerer med den siste Følger med! Haha, spesielt! I Tyrkia for noen år siden, så fikk jeg øye på en sølv 330Ci cab med 17"-ish stålfelger og kapsler. Sikkert importert på helårsdekk. Og dette i en by som alltid har sommerføre Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Ble bra det der williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 20 minutter siden, Freakshow skrev: gratulerer med ny bil! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Sveist litt eksos idag på e90'n skiftet ut lyddemper, dpf og katalysator blir tatt når den skal chippes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Love it! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Nice! Ser ut som endestussen ble fort skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 47 minutter siden, DanielStance skrev: Nice! Ser ut som endestussen ble fort skitten Heheh, det ble den ja hvertfall med allt veisaltet -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Bendik Kjellevold, Sndvik, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå