Gabz Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 sier ifra hvis jeg skal til de traktene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Begynt på demontering av eksosmanifold, 3-4 skruer som gjenstår på hver.. Men så begynte det jo å snø! Midt i det fine solværet motivasjonen datt i do(sto ute å skrudde) så får vell fullføre det til uken sto en annen bil i garasjen uten grav og styr med masse planker for å få den inn over graven når den er lav MarcusSteffensen, HenrikSolberg og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Vestlandet i et nøtteskall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 Fikk av eksosen på e36'n igår fant ut at ene kat'n var visst gravd ut ikke mye klaring på grenrørene men blir sikkert skrudd på idag eller søndag/mandag. Også ett bonusbilde fra en kompis av e90'n F.Krokrud, MarcusSteffensen og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 (endret) Då er grenrørene komt på ble endå finere lyd enn før og litt mer respons på pedalen(ikke prøvekjørt endå). Endret April 29, 2016 av williamwiers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Hvilket grenrør er det ? (Schmeidmann sitt s-tech grenrør ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 1 time siden, santho96 skrev: Hvilket grenrør er det ? (Schmeidmann sitt s-tech grenrør ? ) Dette bare kjøpt brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Gromt! Vurderte det selv, men ente opp med ett fra ebay p.g.a budsjettet ikke strakk til under student tilværelsen! :/ williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 6 timer siden, santho96 skrev: Gromt! Vurderte det selv, men ente opp med ett fra ebay p.g.a budsjettet ikke strakk til under student tilværelsen! :/ Skjønner den dette fikk eg for 500kr så stusset ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 (endret) Såpass ja, skjønner godt at du handla da Men likte ikke at det schemeidmann grenrøret du har ligger så nært karosseriet. Det ebay grenrøret jeg gikk for havnet vel på rundt 13-1400 kr, og har veldig god passform. Men dog vanlig konstruksjon og ikke noe spenstig "S" former. Endret April 30, 2016 av santho96 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Hentet bil igår med min bror, han handla sin første bil! e36 coupe 320i med 175k km. Monteralblau! Skal prøve å få han til å lage noe tråd, planen er ihvertfall å fikse en del småting og få den gjennom eu før han blir 18 (28 mai). Bilder kommer HenrikSolberg, bimmerR, Bendik Kjellevold og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Den blå er senka litt, min er senka litt mer Daniel., Robin94, MarcusSteffensen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Ny clutch i hus blir byttet i helgen ilag med termostat og kanskje toppdekselpakning(kanskje fordi eg kunne ønske meg svart toppdeksel). MarcusSteffensen og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Skal du bytte termostat så hadde jeg byttet til termostathus i alu i samme slengen (om du ikke har allerede), de i plast kan fort få små sprekker og begynne å lekke når de blir gamle. Kan være like greit å ta det i samme slengen når man først har alt demontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 22 minutter siden, E.C. skrev: Skal du bytte termostat så hadde jeg byttet til termostathus i alu i samme slengen (om du ikke har allerede), de i plast kan fort få små sprekker og begynne å lekke når de blir gamle. Kan være like greit å ta det i samme slengen når man først har alt demontert. Har anskaffet nytt termostathus E.C. og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå