quandt1960 Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 På denne hører du det godt…spes ved litt omdreininger. en lyd som ikke er helt i takt med resten av motoren. En raslelyd. Papperboy reagerte på dette 1
axept Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Okay, var jo litt heftig den lyden der da. Greit å vite
bricks Skrevet November 2, 2014 Forfatter Skrevet November 2, 2014 Da feiget jeg ut og endte med å gå over til fienden , kjøpt meg en 2012 Avensis, var drit lei av regninger på 10000 lapper på E46, særlig siden jeg ikke har tid til å skru selv.Blir nå uansett å luske rundt på forumet tipper det blir BMW senere
-Erik- Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Da feiget jeg ut og endte med å gå over til fienden , kjøpt meg en 2012 Avensis, var drit lei av regninger på 10000 lapper på E46, særlig siden jeg ikke har tid til å skru selv.Blir nå uansett å luske rundt på forumet tipper det blir BMW senere Er denne dieselmotorer virkelig så dårlig at folk blir skremt til å kjøpe Toyota (!!) ? Snakk om nedtur! Popza og bricks reagerte på dette 2
Otis Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Da feiget jeg ut og endte med å gå over til fienden , kjøpt meg en 2012 Avensis, var drit lei av regninger på 10000 lapper på E46, særlig siden jeg ikke har tid til å skru selv.Blir nå uansett å luske rundt på forumet tipper det blir BMW senere Føler at det blir urettferdig å sammenligne en 2012 avensis mot en 2003? E46. Men det er nå kanskje bare meg.... bricks reagerte på dette 1
-Erik- Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Føler at det blir urettferdig å sammenligne en 2012 avensis mot en 2003? E46. Men det er nå kanskje bare meg.... Blir litt som å sammenligne en Toyota mot en bil Huff nå skle jeg over i det useriøse, men bricks reagerte på dette 1
bricks Skrevet November 2, 2014 Forfatter Skrevet November 2, 2014 Føler at det blir urettferdig å sammenligne en 2012 avensis mot en 2003? E46. Men det er nå kanskje bare meg.... Ikke urettferdig ,E46 er bedre å kjøre ,stillere og mere gedigen.Etter å ha brukt sikkert 25 tusen siden i mai så er det nok
bricks Skrevet November 2, 2014 Forfatter Skrevet November 2, 2014 Er denne dieselmotorer virkelig så dårlig at folk blir skremt til å kjøpe Toyota (!!) ? Snakk om nedtur! Motoren og ikke minst bilen er utrolig bra, kanskje den morsomste med unntak av div 911 som jeg har kjørt, ønsket om problemfritt bilhold med garanti veiet tyngst. Har heller ikke lyst,selv om økonomien tillater det, å bruke 400-600 tusen på bil. Men er helt sikkert ikke siste BMW jeg har hatt
Ron Jeremy Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Motoren og ikke minst bilen er utrolig bra, kanskje den morsomste med unntak av div 911 som jeg har kjørt, ønsket om problemfritt bilhold med garanti veiet tyngst. Har heller ikke lyst,selv om økonomien tillater det, å bruke 400-600 tusen på bil. Men er helt sikkert ikke siste BMW jeg har hatt Det er en tid for alt. Har vært i din situasjon et par ganger. Da har jeg ikke ramlet over i Toyota leiren, men over i nyere BMW/mindre motor "leireren". Det er surt å koste på gamle biler titusener. Håper å se deg tilbake i "rett" merke senere da. Lykke til med problemfri - men mindre morsom bil. bricks reagerte på dette 1
CrZyWiz Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Ikke urettferdig ,E46 er bedre å kjøre ,stillere og mere gedigen.Etter å ha brukt sikkert 25 tusen siden i mai så er det nok Tja, verditapet pr mnd blir nok enda større på riskokeren...
bricks Skrevet November 2, 2014 Forfatter Skrevet November 2, 2014 Tja, verditapet pr mnd blir nok enda større på riskokeren... Det tror jeg ikke, har ikke finregnet på det men BMW betalte jeg 115 for 4 år siden, selges for 22, har sikkert hadd påkost på 50, Hvis jeg antar at Avensisen er verdt 90000 om 5 år så har jeg tapt 110 på den
CrZyWiz Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Det tror jeg ikke, har ikke finregnet på det men BMW betalte jeg 115 for 4 år siden, selges for 22, har sikkert hadd påkost på 50, Hvis jeg antar at Avensisen er verdt 90000 om 5 år så har jeg tapt 110 på den Tja regnestykket blir ofte slik man selv vil... Jeg mente at det er billigere å holde den gamle bilen i drift. Kontra den nye når man beregner verditap framover. e30_joakim reagerte på dette 1
bricks Skrevet November 2, 2014 Forfatter Skrevet November 2, 2014 Tja regnestykket blir ofte slik man selv vil... Jeg mente at det er billigere å holde den gamle bilen i drift. Kontra den nye når man beregner verditap framover. Det var det som var planen ja, men når det blir sånn at man bare venter på neste smell så er gleden borte, sist regning var på 10700, fjær på valvetronic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå