Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 5 months later...
Skrevet

Da feiget jeg ut og endte med å gå over til fienden =; , kjøpt meg en 2012 Avensis, var drit lei av regninger på 10000 lapper på E46, særlig siden jeg ikke har tid til å skru selv.Blir nå uansett å luske rundt på forumet tipper det blir BMW senere

Skrevet

Da feiget jeg ut og endte med å gå over til fienden =; , kjøpt meg en 2012 Avensis, var drit lei av regninger på 10000 lapper på E46, særlig siden jeg ikke har tid til å skru selv.Blir nå uansett å luske rundt på forumet tipper det blir BMW senere

Er denne dieselmotorer virkelig så dårlig at folk blir skremt til å kjøpe Toyota (!!) ? Snakk om nedtur!

Skrevet

Føler at det blir urettferdig å sammenligne en 2012 avensis mot en 2003? E46.

Men det er nå kanskje bare meg....

Skrevet

Blir litt som å sammenligne en Toyota mot en bil :mrgreen:

Huff nå skle jeg over i det useriøse, men :P

Skrevet

Ikke urettferdig O:) ,E46 er bedre å kjøre ,stillere og mere gedigen.Etter å ha brukt sikkert 25 tusen siden i mai så er det nok

Skrevet

Er denne dieselmotorer virkelig så dårlig at folk blir skremt til å kjøpe Toyota (!!) ? Snakk om nedtur!

Motoren og ikke minst bilen er utrolig bra, kanskje den morsomste med unntak av div 911 som jeg har kjørt, ønsket om problemfritt bilhold med garanti veiet tyngst.

Har heller ikke lyst,selv om økonomien tillater det, å bruke 400-600 tusen på bil. Men er helt sikkert ikke siste BMW jeg har hatt

Skrevet

Motoren og ikke minst bilen er utrolig bra, kanskje den morsomste med unntak av div 911 som jeg har kjørt, ønsket om problemfritt bilhold med garanti veiet tyngst.

Har heller ikke lyst,selv om økonomien tillater det, å bruke 400-600 tusen på bil. Men er helt sikkert ikke siste BMW jeg har hatt

Det er en tid for alt.

Har vært i din situasjon et par ganger.

Da har jeg ikke ramlet over i Toyota leiren, men over i nyere BMW/mindre motor "leireren".

Det er surt å koste på gamle biler titusener.

Håper å se deg tilbake i "rett" merke senere da.

Lykke til med problemfri - men mindre morsom bil.

Skrevet

Ikke urettferdig O:) ,E46 er bedre å kjøre ,stillere og mere gedigen.Etter å ha brukt sikkert 25 tusen siden i mai så er det nok

Tja, verditapet pr mnd blir nok enda større på riskokeren...

Skrevet

Tja, verditapet pr mnd blir nok enda større på riskokeren...

Det tror jeg ikke, har ikke finregnet på det men BMW betalte jeg 115 for 4 år siden, selges for 22, har sikkert hadd påkost på 50, Hvis jeg antar at Avensisen er verdt 90000 om 5 år så har jeg tapt 110 på den

Skrevet

Det tror jeg ikke, har ikke finregnet på det men BMW betalte jeg 115 for 4 år siden, selges for 22, har sikkert hadd påkost på 50, Hvis jeg antar at Avensisen er verdt 90000 om 5 år så har jeg tapt 110 på den

Tja regnestykket blir ofte slik man selv vil...

Jeg mente at det er billigere å holde den gamle bilen i drift. Kontra den nye når man beregner verditap framover.

Skrevet

Tja regnestykket blir ofte slik man selv vil...

Jeg mente at det er billigere å holde den gamle bilen i drift. Kontra den nye når man beregner verditap framover.

Det var det som var planen ja, men når det blir sånn at man bare venter på neste smell så er gleden borte, sist regning var på 10700, fjær på valvetronic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...